Gjest litt frustrert ventende... Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det er nå fem mnd. siden våre papirer ble sendt til Colombia, og drøye to mnd. siden vi ble godkjent. Før jul ble vi forespeilet tildeling i perioden mai-august. Vi snakket med AF for ikke lenge siden, og da sa de at vi jo kunne håpe at det ble tildeling før dette året er omme.... Har allerede begynt å lære opp en vikar på jobben.... det er vel sjelden man må vente ett år på tildeling fra Colombia???? Hilsen en 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102600-venter-p%C3%A5-distrikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colombiamamma Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Forstår godt hvordan du føler det. Vi fikk den samme beskjeden som dere.ca. 6 mnd. ventetid. Vi var klar over at det kunne ta lenger tid. Er ikke tildelingen kommen før august (da er det gått 8 mnd), så blir jeg nok utolmodig. På jobben hos meg regner de med at jeg blir der frem til sommerferien. Har sagt det kan dra ut noe etter å ha lest at den gjnnomsnittligeventetiden hadde gått opp til 12 mnd. Regner ikke med de kommer til å ansette noen i min stilling da det er ansettelsesstopp. Arbeidsoppgavene blir nok fordelt utover de som er igjen.Så de ønsker selvfølgelig jeg blir der lengst mulig. Vi får krysse fingrene for at ventetiden i Colombia blir redusert. Kan nesten ikke vente til det blir vår tur. Vi får hjelpe hverandre med å holde humøret oppe. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102600-venter-p%C3%A5-distrikt/#findComment-589077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fyren1365380423 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Forstår godt hvordan du føler det. Vi fikk den samme beskjeden som dere.ca. 6 mnd. ventetid. Vi var klar over at det kunne ta lenger tid. Er ikke tildelingen kommen før august (da er det gått 8 mnd), så blir jeg nok utolmodig. På jobben hos meg regner de med at jeg blir der frem til sommerferien. Har sagt det kan dra ut noe etter å ha lest at den gjnnomsnittligeventetiden hadde gått opp til 12 mnd. Regner ikke med de kommer til å ansette noen i min stilling da det er ansettelsesstopp. Arbeidsoppgavene blir nok fordelt utover de som er igjen.Så de ønsker selvfølgelig jeg blir der lengst mulig. Vi får krysse fingrene for at ventetiden i Colombia blir redusert. Kan nesten ikke vente til det blir vår tur. Vi får hjelpe hverandre med å holde humøret oppe. Klem fra HMMMM...det står t.o.m i bibelen at "langvarig venting gjør hjertet sykt"...der stemmer den i alle fall...-jeg er inne på nett to ganger daglig for å se etter godkjenninga fra ICBF,- nå vet jeg at noen som sendte papirene likt som oss har fått både godkjenning og distrikt... -Du må garantert komme avsted i løpet av tidlig høst...det tror jeg..!!! Trodde ikke det skulle bli slik en venting andre gang...men jeg er like tussete...det er jo herlig venting på en måte da,,,-vi har jo noe flott i vente!! Venteklem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102600-venter-p%C3%A5-distrikt/#findComment-589134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spendt Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ja, jeg skjønner du er frustrert og ventende. Noen av oss Colombia adoptanter har jo fått godkjenning og distrikt samtidig! Det påvirker ihvertfall mine forventninger til saksgang, selv om jeg forsøker å dempe spenningen. Jeg tror nok det er verdt all ventingen til slutt.Selv om den kan virke uutholdelig lang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102600-venter-p%C3%A5-distrikt/#findComment-589345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
peetmor Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vi venter også på distrikt og ligger ganske likt med dere. Ble godkjent i februar. Selvfølgelig merker jeg at pumpa slår x-tra nå som flere får både godkjenning og distrikt samtidig.Og så har postkassesyndrommet nådd meg (c: Men jeg trøster meg med at vi alle vil få DEN telefonen til slutt. Mager trøst men det er SANT! Ved forrige adopsjon så trodde jeg ikke jeg skulle få DEN telefon, alle DOL-vennene reiste,kom hjem igjen og her satt vi å syntes synd på oss selv og var bittelittegrann misunnelig på alle de andre men til slutt fikk også vi telefonen og det ble en herlig gutt på 22 mnd (c: Vi får holde mote oppe og trøste og støtte hverandre underveis til BARNET! Min arbeidsgiver setter inn vikar for meg i juni da har de en person som kan gli rett inn. Da vil vi holde på med overlapping til jeg går ut i permisjon. Må legge til at i sommerperioden er det høysesong ved mitt kontor så det vil være arbeid nok for oss begge (c: Selvfølgelig er det slitsomt også for arbeidsgiver å ikke vite når jeg skal gå ut i permisjon. Spør hver uke om vi har hørt noe...osv. masse hilsner fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102600-venter-p%C3%A5-distrikt/#findComment-591612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.