Gå til innhold

FU: Stoler dere på adopsjonsforeningen deres?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi brukte og bruker Inor Adopt, og er veldig godt fornøyd. Selvfølgelig var det perioder mens vi ventet som verst at vi var misfornøyd, men da var vi misfornøyd med alt...ser jeg i ettertid!

Men konklusjon: ja vi er fornøyd!

Gjest adoptant

Vi har hatt to prosesser gjennom AF. Har sant og si hatt blandede erfaringer, og vi var i tvil siste gang om vi skulle velge en annen forening. Vi synes de opptrer med stor arroganse (som i denne SARS-saken), ofte uhøflig personale og ikke særlig serviceinnstilt. Vi hadde tenkt å sende dem et klagebrev når vi var ferdige med runde nr. to, men har ikke orket å gjøre noe med det, dessverre. Det blir vel slik når to små gull tar tiden din fullt ut!

Annonse

Gjest ikkenicknå

Har vært igjennom en adopsjon via AF. Var rimelig godt fornøyd med service og informasjon før tildeling. Etter tildeling derimot ble vi møtt med slett service, lite informasjon. Da vi opplevde vansker i forbindelse med hentereisen følte vi oss totalt oversett. Er virkelig skuffet over AF og kommer ikke til å bruke dem flere ganger. Sammenlignet med den service og trygghet VB synes å gi sine medlemmer, er det AF presterer helt slett. Nei, neste adopsjon kommer nok til å gå via VB

Ja, i høyeste grad. Vi har aldri hatt grunn til å mistro deres informasjon og avgjørelser i våre saker.

Ikke dermed sagt at vi ikke har vært misfornøyd overhodet. Men det vi har hatt å pirke på (bagateller), har vi tatt opp der og da med den aktuelle saksbehandler/ konsulent.

Hilsen fra

Har ikke hatt grunn til noe annet, nei! Den informasjon vi har fått har alltid vært korrekt og i samsvar med det _de_ til en hver tid har visst om saken vår. At saksbehandler til tider har virket stresset, har liksom ikke så mye med troverdighet å gjøre :)

Ja vi er veldig fornøyde. Vi bruker VB og valgte dem ut fra magefølelsen og førsteinntrykk da vi innhentet informasjon før selve prosessen.

alltid hyggelige mennesker som hjelper oss det beste de kan og beklager hvis de ikke kan svare på alt omgående.

Annonse

Ja, i høyeste grad. Vi har aldri hatt grunn til å mistro deres informasjon og avgjørelser i våre saker.

Ikke dermed sagt at vi ikke har vært misfornøyd overhodet. Men det vi har hatt å pirke på (bagateller), har vi tatt opp der og da med den aktuelle saksbehandler/ konsulent.

Hilsen fra

Glemte visst å si at vi bruker VB.

:-)

Ja og vi bruker AF.

Av og til må vi finne oss i at vi ikke kan få de svarene som vi ønsker oss og vi tolker ting forskjellig det er DOL et godt eksempel på (c: men jeg har tro på at alle foreningene jobber for at søkerene kan få en best mulig sak, de er tross alt ikke Herre over hele prosessen.

Masse hilsner

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...