Korea-Fan Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Yes! Endelig! Rapporten ble undertegnet i dag og sendt til BUFA. Vurderingen av oss var veldig positiv, så nå er vi glade og lettet over å være ferdig! Nå er dte bare å vente - og bestemme om vi skal bytte fra Korea til Sør-Afrika, da......... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Da vi hadde papirene liggende hos BUFA (den gang SUAK) for første gang lurte vi fælt på å bytte land siden det var så usikkert med Brasil hos Verdens Barn. Vi ventet med å bestemme oss til godkjenningen kom, snakket med saksbehandleren vår og bestemte oss for bytte. Har aldri et sekund angret! :-D 0 Siter
BMS! Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Hei Korea-Fan! Ja, det er deilig og ha kommet ett skritt videre kan jeg tenke meg, håper tiden går like fort nå, som jeg ser den har gjort for andre her:) Lykke til med valg av land, spennende blir det uansett om det blir sør-afrika eller korea. MVH 0 Siter
Kinesermor Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Er det ikke godt? Vi håper å få skrevet under i morgen, har avtale med sosialkontoret kl. 11 imorgen, så om alt er ok så bør den jo kunne komme avgårde allerede samme da :-) Saksbehandler sa hun skulle komme innom oss (privat) etter arbeidstid i dag slik at vi kan lese igjennom den på forhånd. Er selv på jobb så om hun har vært der enda er uvisst, men vi har iallefall avtale i morgen! 0 Siter
Mamta Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Så flott da, Korea - Fan, deilig å være kommet så langt! Avventer dere helt frem til godkjenningen med å ta valget av giverland? Ønsker dere uansett all mulig lykke til, det ser jo ut til at ting går raskt nå. Hilsen fra 0 Siter
PREETI Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Kjempefint å høre at det går bra med dere ))) kleem 0 Siter
Korea-Fan Skrevet 28. april 2003 Forfatter Skrevet 28. april 2003 Så flott da, Korea - Fan, deilig å være kommet så langt! Avventer dere helt frem til godkjenningen med å ta valget av giverland? Ønsker dere uansett all mulig lykke til, det ser jo ut til at ting går raskt nå. Hilsen fra Vi har tenkt å bestemme oss for land i løpet av et par mnd, altså før godkjenningen... 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Gratulerer med oversendelsen av rapporten til BUFA. Får håpe ventetiden i BUFA er like kort som den har vært i det siste. Klem fra 0 Siter
Mamta Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Vi har tenkt å bestemme oss for land i løpet av et par mnd, altså før godkjenningen... Spennende måneder dere går i møte da, Korea - Fan. Må si jeg er litt spent på å høre hva dere tilslutt velger... :-) 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Da er dere et steg videre, gratulerer, og lykke til videre! klem 0 Siter
peetmor Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Lykke til med både BUFA og valg av land (c: Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.