Gå til innhold

Ventetiden synger på det siste værset.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig ringte de fra Verdens Barn. Og de kunne fortelle at på fredag kveld kommer vår lille skjønne prins hjem til Gardermoen.

Det er en mnd før vi regnet med så her går det i 100. Er en del ting vi ikke har kjøpt enda, men innen fredag kveld skal nok alt være i hus.

Hilsen en kjeeeeeeempe lykkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære dok :o))). Endelig er han snart hjemme hos dere :o))). Veldig morsomt å få følge og ikke minst få ta del i prosessen deres :o)).

Gleder meg veldig til å få hilse på sjarmøren :o))

Klem fra

Skrevet

Kjære dok

WOW,- kan tenke meg at alt går i hundre hjemme hos dere.. Slit dre vare ikke helt ut før fredagen.

:-)

Ønsker dere all lykke

Skrevet

Kjære dok.

Så fantastisk dette var!!!!!!

Gleder meg med deg.

Henter dere han på Gardermoen?

Lykke til fra

Skrevet

Guri, så spennende dok! Det blir en helt annerledes hentereise for dere, men ikke mindre følelsesfylt og ekstatisk av den grunn :)

Gratulerer så masse!!! ....tenk, bare fire dager igjen... :)

Colombiamamma
Skrevet

Kjære Dok med mann:

Dette har dere ventet på lenge. Forstår godt at dere styrer litt.

Hjelp så spennende. Tenk at til helgen er dere en familie på 3, det er nesten ikke til å tro.

Du får si fra når du er klar for besøk fra en nesten nabo. Regner med at dere vil ha noen dager, uker eller mnd sammen først, så jeg kommer ikke de første dagene, men gi et signal da, så kommer jeg. Kan nesten ikke vente med å få se det lille.

Klem fra

Skrevet

Så morsomt :))

dere får bare holde ut den siste tiden,det går nok fort =)

thuva1365380402
Skrevet

Kjære dok m/mann. Fikk jo telefon av deg på morgenen, men får jo gratulere dere her også. Nå er han jo snart hjemme. Jeg dukker nok helt sikkert opp på Gardermoen. Kan ikke la det gå fra meg.

Klem fra thuva m/mann

Skrevet

Det var så utrolig gode nyheter Dok....igjen gratulerer:)

Nå er det bare og stå på, så dere blir ferdig før sønnen kommer hjem.

Enig med Thaimor, for en hentereise opplevelse du har forann deg:)

Klemmer fra BPS og

Gjest Ana(tidl. twist)
Skrevet

Så flott!!

Deilig at det gikk kortere tid enn dere regnet med!!

Lykke til på fredag, tenk, bare 2 hele dager igjen før dere er tre!!!

Gratulasjonsklem fra twist!

Skrevet

Herlig at man kan få slike gledelige overraskelser også! Mye å ordne, men det gjør vel ingenting når dere bare får gullgutten hjem?!

Hilsen fra

Skrevet

Så kjekt at nyhetene kommer DEN veien også ...at barna kommer før forventet!!

Dere klarer nok å få mesteparten i hus til fredag ja - slik stress er jo kjekt!

Lykke til!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tenker dere har spennende dager frem mot helga. Så får jeg vel si gratulerer med forestående hjemkomst!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Lykke til med overtagelsen på Gardermoen på fredag ! Det blir sikkert helt fantastisk!

gogo1365380358
Skrevet

Det blir sikkert en fantastisk dag for dere på fredag. Gratulerer så mye, og lykke til med gullgutten!

klem

Skrevet

I dag er det onsdag og to dager igjen til prinsen kommer hjem. Så jeg kan tenke meg at det går i hundreogfemti hos dere nå.......Gleder meg masse med dere og lykke til.

Masse hilsner fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...