Alpt Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Men fordeling er da ingen "ettstegsprosess"? Om du mener at staten skal fordele minst mulig overhodet, forstår jeg deg. Begrunner du dette ideologisk, er jeg altså med, sjøl om jeg ikke deler ditt syn. Jeg klarer ikke å se på det at staten skal forvalte mer enn 80% av de pengene jeg tjener som fordeling, men ok. Det er et system som fordeler mestepartene av pengene til å drive seg selv, altså ikke rettferdig fordeling. Samfunnslønn, stort bunnfradrag, flat skatt og ingen avgifter kunne jeg leve med. 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg klarer ikke å se på det at staten skal forvalte mer enn 80% av de pengene jeg tjener som fordeling, men ok. Det er et system som fordeler mestepartene av pengene til å drive seg selv, altså ikke rettferdig fordeling. Samfunnslønn, stort bunnfradrag, flat skatt og ingen avgifter kunne jeg leve med. Wow.. Om jeg hadde kommet med min ønskede politikk, hadde vi ikke vært enig i mye, bortsett fra én ting: at vi er uenige. Også det er jo noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.