Gå til innhold

Hvorfor CCAA er stengt.

Anbefalte innlegg

Gjest med hilsen meg

Grunnen til at CCAA's kontorer er stengt, er visstnok at de alltid tar ferie på denne tiden (rundt 1.mai). De åpner (som sedvanlig) litt uti mai.

Dette skyldes altså IKKE sars, slik endel her har trodd.

Det tolknings/oversettelses-kontoret som Verdens Barn bruker, er derimot stengt midlertidig pga SARS. Adopsjonsforum bruker ikke samme byrå, derfor affekteres ikke AF's reiser på samme måte.

Ovenstående informasjon fikk jeg av en ansatt i AF i dag.

Så det er kanskje viktig å undersøke ting, før man blir for engstelig og trekker for raske slutninger, ikke sant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102679-hvorfor-ccaa-er-stengt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest med hilsen meg

Og det er derfor alle kafer, teater, kinoer, skoler, bibliotek etc, etc er stengt også?

Nei selvsagt ikke. Men CCAA kontoret er jo ikke et offentlig sted, tilgjengellig for alle, på samme måte som de du nevner. Men de pleier være stengt akkurat nå, og åpner igjen om en ukes tid, slik de pleier.

Gjest dum også?

Det er mer enn merkelig at adopsjonsforeningene ikke skriver dette i informasjonen de legger ut på sidene sine, eller hva? Er dette et årlig foretakende som ikke har noe med SARS å gjøre i det hele tatt, så ville neppe VB legge ut stengingen som nyhet. Når AF får telefoner fra bekymrede ventende heter det seg plutselig at dette er en årlig ferie. da er det vel vanlig at de stenger alt, da. Skjønner ikke hvorfor det i det hele tatt er midlertidig utsettelse/stopp av hentereiser hos VB og InorAdopt da. Syns i grunnen dette lukter mer og mer!

Det er mer enn merkelig at adopsjonsforeningene ikke skriver dette i informasjonen de legger ut på sidene sine, eller hva? Er dette et årlig foretakende som ikke har noe med SARS å gjøre i det hele tatt, så ville neppe VB legge ut stengingen som nyhet. Når AF får telefoner fra bekymrede ventende heter det seg plutselig at dette er en årlig ferie. da er det vel vanlig at de stenger alt, da. Skjønner ikke hvorfor det i det hele tatt er midlertidig utsettelse/stopp av hentereiser hos VB og InorAdopt da. Syns i grunnen dette lukter mer og mer!

kor kommer de i fra at inor har stoppey hentereise

Hei!

Jeg kjenner ikke til det med oversettingskontor som er stengt osv, men jeg kan bekrefte at det stemmer at CCA alltid har stengt på denne tiden av året, pga mai-ferie. Men jeg har forstått det som de har utvidet denne perioden med stengt kontor med en uke i år, pga SARS.

MVH

Annonse

Dette fant jeg på CCAA's sider.

Public Notice

April 28, 2003

The China Center of Adoption Affairs (CCAA) is currently doing the renovation and new arrangement of the offices, and the improvement and reformation of the computer system; therefore, the telephones and faxes cannot easily get through. However, the examination of the files will keep on going. From April 28 to 30, please ring the following telephones just in case: 86-10-63575768 (the general office), 86-10-63575782 (the document review department 1), 86-10-63575784 (the document review department 2).

The public holiday will be May 1 to May 5, which is fixed by the law in our country. The CCAA will open on May 6.

The China Center of Adoption Affairs

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...