Gå til innhold

En "bønn" om å få reise :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og takk for sist. Jeg krysser fingrene for deg i en stille bønn. Håper at barna snart er klar, lykke til!

PS! Dersom dere trenger overnatting i Stavanger, ta kontakt, vi har masse plass til en gratis overnatting (leilighet) dersom det trenges i forbindelse med hentereisen.

Jeg tar i mot oppfordringen din vordende mamma, og håper at det hjelper !

Ønsker deg alt godt i en vanskelig ventetid.

Kjære vordende mamma :o)

Krysser det jeg har av fingre og tær for at det skal bli deres tur til å få dra nå snart !!!! Håper virkelig dere får reise å treffe gullungene deres snart nå !!!

Ventetrøsteklem fra

Annonse

Brasilmamma..

Kjære deg VM.

Er heller ikke akkurat troende, men jeg skal tenke gode tanker om at dere snart får reise på deres livs reise til Brasil!!

Gleder meg til å høre alt om reisen og oppholdet og ikke minst barna deres!!

Tenk at det er tre barn som sikkert ikke kan treffe sin mamma og pappa fort nok.

De er nok snart klare for den store "hjemreisen", det velger jeg å tro og håpe på!!

Stor klem fra en som også vil bli..

Gjest Tobarnmamsen

Kjære vordende mamma!

Er det noen jeg unner får reise å hente sine kjære små, er det deg og din mann. Og er det noen jeg unner å få komme til mamma og pappa, så er det de tre som venter langt der borte...........

Håper inderlig dere får reise snart, snart!

lykkeønsker fra

Huff har dere ikke fått reist enda nei... kan godt tenke meg at det røyner på.

Om du tror en felles bønn er til hjelp så inkluder meg også :-)

Vet dere hva som er problemet i Brasil da? Det var vel ikke så lenge siden dere fikk en "falsk" reisebeskjed, er det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...