Gå til innhold

Hvordan?

Gjest styggeandungen

Anbefalte innlegg

Gjest styggeandungen
Skrevet

Hvordan skal jeg klare å bli mer fornøyd med meg selv og akseptere meg som jeg er....

Jeg synes at det stilles så mye krav i dag, og jeg vet at jeg oppfyller noen av dem, men likevel sliter jeg slik med å tro at " jeg er noe"

Noen som har noen gode råd?

Skrevet

Smil til deg selv i speilet hver morgen og alle andre ganger du går forbi et speil og tenk: "du er verdifull, den flotteste personen jeg veit om!"

Utrolig hvor mye det hjelper å smile til seg selv og andre.

Skrevet

Fokuser på det du liker ved deg selv, du har jo funnet noen sider du liker! Bygg på dette og utforsk deg selv videre. Og når man lærer å vite hva man vil her i livet godtar man også seg selv.

Du er perfekt som du er.

Skrevet

Se rundt deg..

Ingen er perfekte, og det trenger ikke du heller å være.

Slutt med å kritiser deg selv og let etter feil hos deg selv.. det er ingen andre enn deg selv som henger seg opp i disse.

og til slutt: tenk positivt.

Skrevet

Jeg synes det kommer mye an på miljøet du vanker i. Finn folk som bryr seg om ordentlige verdier, ikke reklamefikserte tulleting.....

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Se rundt deg..

Ingen er perfekte, og det trenger ikke du heller å være.

Slutt med å kritiser deg selv og let etter feil hos deg selv.. det er ingen andre enn deg selv som henger seg opp i disse.

og til slutt: tenk positivt.

takk alle sammen , jeg skal prøve

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...