Gå til innhold

Favoritt reisemål - TIPS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Vi har forelsket oss i Hellas, skal til Krete i sommer i to uker. Kanskje ikke så spennende men vi stortrives. Reiser dere etter at skoleferien er slutt kan dere få to uker ganske billig.

Dersom dere ikke vil reise til syden så er det jo kjempefint i Sør england og, Brigthon (har glemt hvordan det skrives) eller Ile of Man f.eks. Brigton er bare en kort togreise fra London. Aner ikke hva det koster for to uker.

Som feriesyk også skriver er Rethymnon et sjarmerende sted.

Budapest er et heftig sted. JA det finnes SÅ mye å velge i.!!

De sveitsiske og østeriske alpene på sommeren er en OPPLEVELSE!. Det er jo fjellheimen her til lands også,em kanskje litt mer ustabilt sånn værmessig.

Hadde det vært meg som skulle på 2 uekrs feire uten barn. HAdde jeg satt meg i bilen. TAtt fergen til Kiel, og kjørt nedover Europa på "måfå". Men sånt blir ofte MYE dyrere enn man hadde tenkt i utg. punktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...