Gå til innhold

Hvorfor må alt koste så mye........?

Anbefalte innlegg

Har du enda ikke prøvd privaten? Hvor lenge gidder/orker du å vente?

Spark i ræva :-)

Kan ikke det denne gangen. Sykehuset vil ha uttalelse fra samme legen som sist. Men snart driter jeg i det. Bare jeg får time til MR-undersøkelsen ringer jeg sykehuset og sier at jeg vil inn. Kan jeg spørre deg om noe?

Synes å huske at du har en sykdom som ikke er så forskjellig fra det som feiler meg? Men at jeg egentlig er standby. Men plutselig har jeg fått nedtur og jeg blir så forbannet for at de ikke tar meg alvorlig? Jeg går snart ut av mitt gode skinn.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

10

• Dorthe

8

• Ulv I Faarikaal

4

• shandy

3

Mest aktive i denne tråden

Kan ikke det denne gangen. Sykehuset vil ha uttalelse fra samme legen som sist. Men snart driter jeg i det. Bare jeg får time til MR-undersøkelsen ringer jeg sykehuset og sier at jeg vil inn. Kan jeg spørre deg om noe?

Synes å huske at du har en sykdom som ikke er så forskjellig fra det som feiler meg? Men at jeg egentlig er standby. Men plutselig har jeg fått nedtur og jeg blir så forbannet for at de ikke tar meg alvorlig? Jeg går snart ut av mitt gode skinn.

Jeg vil ikke skrive noe særlig om det her Dorthe, men du kan sende meg en mail hvis du vil. Jeg skal prøve å få svart i morgen isåfall - ok?

:-)

[email protected]

Pust dypt noen ganger, lån penger av din svigermor og utsett problemene litt. Sett dere siden ned sammen og se på helheten i utgifter og inntekt. Sett opp regnskap for alle ting i noen måneder og se hva pengene går til alt fra en liten sjokolade til strømregningen. Har prøvd dette selv, og det var lærerikt.

Jeg vil ikke skrive noe særlig om det her Dorthe, men du kan sende meg en mail hvis du vil. Jeg skal prøve å få svart i morgen isåfall - ok?

:-)

[email protected]

Hotmail adressen din virker ikke men kan du skrive noen ord til min så kanskje jeg får sendt deg det du har skrevet

[email protected]

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...