Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva vil det si å få trening på grønn resept? Ei venninne av meg påstår at dersom man får det så får man refundert det man betaler på helsestudio/svømmehall etc. - er dette riktig?

Pga. sykdom så er jeg veldig redd for belastningsskader og slitasje ved å trene, og trenger derfor god personlig oppfølging i en treningssituasjon, men noen personlig trener har man jo ikke råd til når man går på rehab.! Så det hadde jo vært fint om dette var en mulighet da....håper noen vet!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102746-trening-p%C3%A5-gr%C3%B8nn-resept/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest revmatiker

Hei, jeg kan trene på studio hvor det er fysioterapeuter som instruerer,. Om det kalles grønn resept eller ikke vet jeg ikke, men siden jeg er revmatiker og har behov for trening så betaler trygdekontoret dette.. Snakk med ditt trygdekontor så kan de gi deg mere utfyllende svar!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...