Gå til innhold

Har ikke folk musikk smak?!

Anbefalte innlegg

Her er noe musikk:

Amon Duul II (tysk art rock)

Eloy (tysk prog rock)

Isao Tomita (japansk synthpioner)

Gandalf (østerisk prog/ambient pioner)

Gary Numan (britisk synthrock/pop ppioner)

Nuclear Assault (amerikansk hardcore/thrash)

Modest Mussorgsky (russisk komponist, klassisk)

Al Di Meola (jazzrock)

Toyah (småsær britisk rock)

Killing Joke (britisk, punk...på en måte)

Pop Will Eat Itself (pionerer på hybridmusikk a la rock og hip hop, britisk)

Fishbone (amerikansk, rock/gospel tidlig i karrieren, rock/rap/hip-hop hybrid senere)

Celtic Frost (sveitsisk avantgarde/art-thrash)

For en musikkjenner som deg er vel alt dette kjent og kjært vel...?

WOW! Noen på Dr. Online som liker Nuclear Assault, Al De Miola og Celtic Frost....man blir stadig overrasket her i verden! ;o)

Fortsetter under...

WOW! Noen på Dr. Online som liker Nuclear Assault, Al De Miola og Celtic Frost....man blir stadig overrasket her i verden! ;o)

Jeg har ikke hørt om de to andre, men jeg har da to plater med Di Meola. Pluss at jeg kan skryte på meg en konsertopplevelse med fyren (men det var fordi jeg var på festival der han deltok).

Husker jeg i sin tid forhåndsbestilte "Into the Pandemonium" fra en sjappe i London (Shades tror jeg den het), og ventet og ventet og ventet mens utgivelsesdatoen stadig ble utsatt....

*mimre*

Det var tider det ;-)

Jeg har ikke hørt om de to andre, men jeg har da to plater med Di Meola. Pluss at jeg kan skryte på meg en konsertopplevelse med fyren (men det var fordi jeg var på festival der han deltok).

Jeg har et par plater jeg også av Al Di Meola. Liker best der han spiller Piazzolla + friday night in San Fransisco. (med McLaughlin og Paco De Lucia) Nammemusikken sin det! :o)

Jeg har et par plater jeg også av Al Di Meola. Liker best der han spiller Piazzolla + friday night in San Fransisco. (med McLaughlin og Paco De Lucia) Nammemusikken sin det! :o)

Den friday-saken er en av de to jeg har, faktisk! Spørs om ikke jeg må skifte litt i Media Playeren her, nå...

Annonse

Hva har du i mot svartkledde..?Mange svartkledde påberoper seg like lite individalisme som f.eks rosa kledde som hører på pop.

Jeg er mye svartkledd, henger en del med svartkledde folk, på svart kledde steder. Fordi en del av musikken er bra, jeg er fin i svart og fordi de andre menneskene er hyggelige..:o)

Forøvrig liker jeg mange genre, også ting som selger..

Jeg tror ikke eksusivitets kravet er høyere i svartkledde miljøer enn i andre..Musikk snobber kan komme allesteders fra..

Jeg er selv en gammel svarkledd :)

Den friday-saken er en av de to jeg har, faktisk! Spørs om ikke jeg må skifte litt i Media Playeren her, nå...

Mediterranean Sundance er også en sak som anbefales av den godeste Di Meola :-)

3-4 minutter med eminent gitarspilling, hvor Meola har med seg en annen gitarist - tror han heter Paco De Lucia.

Gjest s og v

Beatles utilgivelig? Du har ikke snøre. De vokser og vokser og vokser...

Ellers ramser _du_ opp noe av det _jeg_ kaller mainstream:

'norsk: Jokke og valentinerne/touretts, dumdum boys, raga rockers'

Og Louis Armstrong er vel ikke akkurat noen høydare i jazzens historie?

At du liker reggae og ska er imidlertid et kjempeluss :) - selv om jeg personlig kan styre meg for ska.

..fikk jeg litt respons!. Ante meg at dette var knappen å trykke på for å få litt action!!

Kanskje starte en FU om "beste musikk til sex??"

Tror jeg velger "Fire!" av Ritam Nereda, dundrende og gjennomtrengende, virkelig brannstifter (i overført betydning)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...