conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Du har noen gromme poeng innimellom, conan, hehe... Jeg kommer! Selv om jeg har mye respekt for eldre menn i fin dress og med tårer på kinnet betyr det ikke at jeg ikke er åpen for hagefest på en fin vårdag Eh... hvor bor du? Oslo 2, selvsagt... 0 Siter
Grip Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Grip da, dette er jo rene frieriet... Er du blitt myk i vårsola? *s* Menneh... det hadde vært skikkelig artig med Dol-treff ja - inklusive deg - om ikke annet for å se hva slags tullinger i tillegg til meg som soser bort tiden sin her. Ja, og så for å drikke sammen selvsagt. Veldig viktig. Løsner så deilig på snippen (for de som har) og skaper skikkelig stemning rundt temaet 'løse verdensproblemer'. Jaja, da er vi enige om det, bortsett fra at Conan selvsagt feiger ut. Han vil ikke ha trakking på plenen og oppkast mellom garasjene sine. Vi får bare notere at varmen og våren har gjort noe med dol'erne og at muligheten for enighet er betydelig større i tiden fremover. 0 Siter
favn Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Jaja, da er vi enige om det, bortsett fra at Conan selvsagt feiger ut. Han vil ikke ha trakking på plenen og oppkast mellom garasjene sine. Vi får bare notere at varmen og våren har gjort noe med dol'erne og at muligheten for enighet er betydelig større i tiden fremover. *rørt* :-D 0 Siter
favn Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Oslo 2, selvsagt... Og Hankø-look samt nasal Montebello-sosiolekt? 0 Siter
conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Og Hankø-look samt nasal Montebello-sosiolekt? ...og GT til frokost! :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 I`ll be there! Men jeg orker ikke jobbe, så jeg håper det er greit om jeg bare hopper lettkledd ut av en kjempebløtekake, kanskje sånn rett etter Runes tale...., i anledning dagen kan jeg godt ha røde dusker på puppene! 0 Siter
conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 I`ll be there! Men jeg orker ikke jobbe, så jeg håper det er greit om jeg bare hopper lettkledd ut av en kjempebløtekake, kanskje sånn rett etter Runes tale...., i anledning dagen kan jeg godt ha røde dusker på puppene! "Allright!!", for å si det litt folkelig som en herværende realitystjerne så elegant ville formulert det. 0 Siter
favn Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 ...og GT til frokost! :-) GT? Smaker det godt? Lokal lekkerbisken? 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 GT? Smaker det godt? Lokal lekkerbisken? Gin Tonic smaker alltid godt favn...alltid! 0 Siter
favn Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Gin Tonic smaker alltid godt favn...alltid! Ok, jeg er ingen drinkløve, helt klart *litt rød* 0 Siter
conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 GT? Smaker det godt? Lokal lekkerbisken? Gin & Tonic, vennen. Jeg foretrekker to, grønne oliven i min.. 0 Siter
Amiga Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Da må du nok også pusse Yachten og flaggstangen! Jeg gjør alt du ber om! 0 Siter
conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Jeg gjør alt du ber om! Slik solidaritet vil jeg ha mer av! :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 *rødme* Den rødminga kan du dra lengre ut på landet med 0 Siter
Amiga Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Slik solidaritet vil jeg ha mer av! :-) Trenger du adressen til Braathens? ;-) 0 Siter
conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Ok, jeg er ingen drinkløve, helt klart *litt rød* Jeg har sikkert en bayerøl, også. 0 Siter
conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Den rødminga kan du dra lengre ut på landet med Helt til Hailden, kanskje? :-) 0 Siter
conan Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Trenger du adressen til Braathens? ;-) Jeg tenkte vel mer på å låne denne flyvemaskinen til min gode venn, Kjell Inge, for anledningen. Men, dersom du insisterer så... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.