Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har noen gromme poeng innimellom, conan, hehe...

Jeg kommer! Selv om jeg har mye respekt for eldre menn i fin dress og med tårer på kinnet betyr det ikke at jeg ikke er åpen for hagefest på en fin vårdag :)

Eh... hvor bor du?

Oslo 2, selvsagt...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

23

• favn

11

• Ulv I Faarikaal

5

• Grip

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Grip da, dette er jo rene frieriet... Er du blitt myk i vårsola? *s*

Menneh... det hadde vært skikkelig artig med Dol-treff ja - inklusive deg - om ikke annet for å se hva slags tullinger i tillegg til meg som soser bort tiden sin her.

Ja, og så for å drikke sammen selvsagt. Veldig viktig. Løsner så deilig på snippen (for de som har) og skaper skikkelig stemning rundt temaet 'løse verdensproblemer'.

Jaja, da er vi enige om det, bortsett fra at Conan selvsagt feiger ut. Han vil ikke ha trakking på plenen og oppkast mellom garasjene sine.

Vi får bare notere at varmen og våren har gjort noe med dol'erne og at muligheten for enighet er betydelig større i tiden fremover.

Skrevet

Jaja, da er vi enige om det, bortsett fra at Conan selvsagt feiger ut. Han vil ikke ha trakking på plenen og oppkast mellom garasjene sine.

Vi får bare notere at varmen og våren har gjort noe med dol'erne og at muligheten for enighet er betydelig større i tiden fremover.

*rørt*

:-D

Skrevet

Oslo 2, selvsagt...

Og Hankø-look samt nasal Montebello-sosiolekt?

Skrevet

Og Hankø-look samt nasal Montebello-sosiolekt?

...og GT til frokost! :-)

Skrevet

I`ll be there! Men jeg orker ikke jobbe, så jeg håper det er greit om jeg bare hopper lettkledd ut av en kjempebløtekake, kanskje sånn rett etter Runes tale...., i anledning dagen kan jeg godt ha røde dusker på puppene!

Skrevet

I`ll be there! Men jeg orker ikke jobbe, så jeg håper det er greit om jeg bare hopper lettkledd ut av en kjempebløtekake, kanskje sånn rett etter Runes tale...., i anledning dagen kan jeg godt ha røde dusker på puppene!

"Allright!!", for å si det litt folkelig som en herværende realitystjerne så elegant ville formulert det.

Skrevet

...og GT til frokost! :-)

GT? Smaker det godt? Lokal lekkerbisken?

Skrevet

Gin Tonic smaker alltid godt favn...alltid!

Skrevet

Gin Tonic smaker alltid godt favn...alltid!

Ok, jeg er ingen drinkløve, helt klart *litt rød*

Skrevet

Gin & Tonic, vennen. Jeg foretrekker to, grønne oliven i min..

Skrevet

Da må du nok også pusse Yachten og flaggstangen!

Jeg gjør alt du ber om!

Skrevet

Jeg gjør alt du ber om!

Slik solidaritet vil jeg ha mer av! :-)

Skrevet

*rødme*

Den rødminga kan du dra lengre ut på landet med :)

Skrevet

Slik solidaritet vil jeg ha mer av! :-)

Trenger du adressen til Braathens? ;-)

Skrevet

Ok, jeg er ingen drinkløve, helt klart *litt rød*

Jeg har sikkert en bayerøl, også.

Skrevet

Den rødminga kan du dra lengre ut på landet med :)

Helt til Hailden, kanskje? :-)

Skrevet

Trenger du adressen til Braathens? ;-)

Jeg tenkte vel mer på å låne denne flyvemaskinen til min gode venn, Kjell Inge, for anledningen. Men, dersom du insisterer så... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...