Gå til innhold

russetreffplakat over streken? ja, mener jeg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kizza1365380506

Jeg tenkte bading, eventuelt å gå på do i guds frie natur....

Ja ikke sant, ikke nødvendig å tenke koffert med en gang en ser noen ben og en truse.

Men nå er jo noen 18-19 åringer ikke mer en fjortiser i tankegangen da så de kunne gjerne brukt ett annet bilde.

Kizza1365380506

Jeg må nok skuffe deg, så du er nok helt alene om å være fjortiss her.

Jeg er ikke fjortis, jeg synes det ser ut som hun har bada jeg. Du må ikke fornærme meg og forveksle meg med gulveps du. Svaret skulle legges der ser du.

Annonse

Ja, så absolutt over streken.Samme hva hensikten bak denne plakaten var,så oppfordrer den til overgrep mot ungjenter.Jeg synes dette var tragisk og korttenkt gjort!

Det var vel kanskje å overdrive litt..

At det oppfordrer til nakenhet og sex er en annen ting.

Kizza1365380506

Etter en massiv storm fjerner Sørlandsrussen plakaten med jenta som med trusa på leggene inviterer til russetreff på stranden i Kristiansand.

--

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=112283

Kanskje likeså greit når det er så mange som reagerte negativt.

Men de reagerer gjerne negativt på bading og så

Etter en massiv storm fjerner Sørlandsrussen plakaten med jenta som med trusa på leggene inviterer til russetreff på stranden i Kristiansand.

--

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=112283

Puh! Det var da enda godt. Nå er vi sikret at det ikke blir begått noe synd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...