Gjest Timira Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvor begynner bullimi og hvordan arter det seg i begynnelsen? Har et meget rotete forhold til mat uten å være det bevisst. Spiser til tider meget lite og mister noe vekt....andre perioder spiser jeg noe helt voldsomt. Som eksempel kan jeg spise en diger middag, et eple eller noe til dessert en liten stund etterpå...og slik kan jeg holde på dagene ut med en halvtime til et par timers mellomrom...skiver, sjokolade..har et veldig sug hele tiden og en tomhetsfølelse i magen. Vektbalansen kan vel variene på disse periodene med en to til fem kg. Har angst og depresjon, bruker Aurorix og har det noe stritt rundt meg. Er generellt fornøyd med kroppen min. Er dette noe å bry seg om eller bør jeg ta det litt på alvor ? Lever helt greit slik, sett bort fra de periodene jeg spiser mye, da er det plagsomt å hele tiden "være sulten". Takknemmelig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102786-bullimi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.