Gå til innhold

Venter på tildeling fra Colombia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk ikke beskjed om dette før tildelingen. Jeg trodde at vi måtte få denne beskjeden før vi kunne vente på den store Telefonen, men det varierer altså hvilke beskjeder man får. Vi ventet forøvrig i ca. 5 uker mellom distrikt og tildeling, så det hardde ikke noen sammenheng med dårlig tid.

Fyren1365380423

Vi fikk beskjed om å oppdatere politiattestene før tildeling,- de sa også at denne beskjeden beydde at de jobba med vår sak så det var viktig å være raske....-Før papirene var nådd oslo med post hadde vi tildeling.......sukk...jeg gleder meg til neste gang!!

Vi fikk beskjed om å oppdatere politiattestene før tildeling,- de sa også at denne beskjeden beydde at de jobba med vår sak så det var viktig å være raske....-Før papirene var nådd oslo med post hadde vi tildeling.......sukk...jeg gleder meg til neste gang!!

Ja, slik kan det gå for noen....enkelte andre må vente leeeeeenge fra oppdateringer til tildeling.....en måned eller så....men telefonen kom tilslutt!!!!!! Oh, happy day!!!!

Gjest Tobarnmamsen

Hei, spennende tider for dere! Jeg tror det varierer hva du må fremskaffe og når AF ber om det. Uansett, man må ha ferske politiattester ifm visumsøknad. Man søker om visum etter tildeling. Samt at jeg mener at ferske politiattester må sendes Colombia til bruk under sakens gang i Colombia (når dere er der og venter på sentencia).

Når man får beskjed om oppdatering varierer, som du ser av de andre innleggene.

Man kan også få beskjed om å oppdatere legeerklæring, sosialrapport, evt også arbeidsgiverattest muligens. Men det er vel kanskje hvis papirene de har på dere i Colombia er av gammel dato.

Lykke til!

Annonse

Hei

Dethar sagt blitt sagt at når man får beskjed om å oppdatere politiattestene (eller andre attester som er blitt for gamle=) så kan det være en indikasjon på at det er noe som kommer til å skje!

Vi fikk distrikt på torsdag og venter på å få beskjed om å oppdatere våres attester!!!! Spennende ikke sant??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...