Åsemor Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Jeg mener at salutten er for å markere at babyen er kommet og det sto i nettavisen at det ble salutt enten i kveld eller i morgen. Forresten så salutterer man andre ganger enn klokken 12, jeg hører dem godt. Jeg leste at Harald hadde sagt at hvis barnet kommet tidlig på dagen salutterer de for det klokken 12.00 samme da. Kommer barnet seinere på dagen salutterer de for dette klokken 12.00 dagen etter. Men jeg bor jo flere timer unna, så jeg veit ikke... 0 Siter
Gjest hrrrregud Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Oh my good,jeg trodde det g*kk for deg jeg ;o) 0 Siter
Gjest Stallgutten Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Jeg håper så inderlig at det blir et lite negerbarn. Må jo få noe action etter å ha blitt tutet fulle av dette i lange tider. En svart stallgutt JR kansje??Hvem vet hva som kommer ut,speeeennende! 0 Siter
Gjest jonnis Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Kanonene er uansett ikke før klokken tolv på dagen! De kan jo bare slippe bonden i BB løs på Akershus så sørger han for salutteringen,så sparer de det kruttet... 0 Siter
Gjest tipper jeg Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Jeg tror det blir en baby!! Som skrevet over! 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Jeg leste at Harald hadde sagt at hvis barnet kommet tidlig på dagen salutterer de for det klokken 12.00 samme da. Kommer barnet seinere på dagen salutterer de for dette klokken 12.00 dagen etter. Men jeg bor jo flere timer unna, så jeg veit ikke... Hørte ikke noen salutt nei, men vesla skal hete nesten det samme som datteren min. Bare noen bokstaver forskjellig. Shit, der forsvant den orginaliteten. Nå blir det mange med samme navn. 0 Siter
kie Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Hørte ikke noen salutt nei, men vesla skal hete nesten det samme som datteren min. Bare noen bokstaver forskjellig. Shit, der forsvant den orginaliteten. Nå blir det mange med samme navn. Hva heter hun? Jeg er tante til en som har det ene navnet. ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Hva heter hun? Jeg er tante til en som har det ene navnet. ;-) Nei, jeg vil ikke si det men siste navnet er helt likt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Jeg håper så inderlig at det blir et lite negerbarn. Må jo få noe action etter å ha blitt tutet fulle av dette i lange tider. Er Ari blitt far ? Trodde ikke han var sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.