Gå til innhold

FU: Hva er din absolutte livrett?

Anbefalte innlegg

Gjest KoKkElOkK
Skrevet

Hva er din absolutte livrett? Kanskje du har mer enn en?

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Klippfisk (i alle varianter).

Jeg har aldri smakt bakalao, jeg blåser i hvordan det skrives - men jeg har lyst å smake det.

Skrevet

Jeg har flere enn en.

Sjømat rangerer høyt, både varm (fiskeretter) og kald (koldtborddill som skalldyr, lodderogn og røykt ørret).

Liker også en del meksikansk mat (ikke halvfabrikata...); kyllingfajitas er vel favoritten, men kjøttdeigretter er også snadder.

Ordentlige "smørbrød" (type bruchetta) er nyyydelig.

Min egen lasagne er til tider overmettende god.

Pizza, pasta.. Grillmat (trekull)!

Og sånn.

sandra1365380284
Skrevet

Jeg har aldri smakt bakalao, jeg blåser i hvordan det skrives - men jeg har lyst å smake det.

Taco - hjemmelaget med alt tilbehør..nammmm *drømmer seg bort*

Skrevet

-Thai-mai i de fleste varianter

-Fårikål

-Lammestek

-Lasagne (hjemmelaget)

-Gresk salat

-Vilt

-Torsk

Det varierer litt hva jeg har aller mest lyst på, men alt dette kan jeg spise når som helst. Jeg elsker i grunn all mat (bortsett fra innmat) !

Skrevet

Pepperbiffen fra Big Horn.

Pinnekjøtt.

Fersk kokt torsk.

Stekt sild.

Skrevet

Taco - hjemmelaget med alt tilbehør..nammmm *drømmer seg bort*

Ja, det er godt og lett tilgjengelig:-)

Skrevet

Fårikål (uten ulv) og mannfolk. Men egentlig liker jeg frokost og forretter best.

Skrevet

Har du aldri spist bacalao? Hmm... gutten, her har du en stående invitasjon: Stående invitasjon.

Skrevet

Jeg greier ikke å velge, det er så mye god mat *de lekreste retter svirrer rundt i hodet*

Skrevet

Det er vansklig å få tak i råvarer. Jeg får tak i fisk, men så må den saltes og tørkes, helst på rette måten.

Klippfisk får du tak i "overalt". Til nød kan du bruke frossen gryteklar klippfisk (sjekk frysedisken på rema/rimi/kiwi). Eller du kan bestille fra www.dybvik.no

Skrevet

Har du aldri spist bacalao? Hmm... gutten, her har du en stående invitasjon: Stående invitasjon.

Takk!:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Fårikål (uten ulv) og mannfolk. Men egentlig liker jeg frokost og forretter best.

Fårikål og mannfolk, akkurat.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Akkurat nå er det mine egne kyllingvinger med Hoffs pommfrikrydder.

Skrevet

- Indrefilet

- Hummer

- Raspeballer

- Fårikål

- Finnebiff

- Norske røkte kjøttpølser i alle variasjoner

Skrevet

Bankekjøtt, stekt og kokt mørt sammen med masse løk og nypoteter

Pepperbiff med bakt potet.

Lasagne

Taco

Hjortestek, medaljonger.

Lammesadel, hvitløksmarinert

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...