Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er aktivt med i en pasientforening ,som prøver å gjøre mye bra for folk i alle aldre også for barn og unge.Behovet er stort og vi har mange råd og gi.Lederen vår er urolog og har mye å fortelle oss .Denne

foreningen er til for folk med

sykdommer i urinveiene.

Problemet for oss som er aktive er at så få er inntressert i å møte opp på våre møter,og det føles så tungt å jobbe når vi får så lite tilbakemelding fra brukerne.

Jeg hadde veldig nytte av å treffe andre med samme problem som meg.Penger er det lite av ,så å leie inn dyr hjelp er ikke lett.

Hva må vi gjøre for å få gjort

folk oppmerksomme på at vi trenger dere.Hva er det som gjør at folk ikke er til å få ut av sofaen.

Jeg er klar over at urinveiene er ett tabuområde,men er det ikke på tide å få gjort noe med det?

Vi lever i 2003

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102800-foreningsarbeid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...