gust Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg er aktivt med i en pasientforening ,som prøver å gjøre mye bra for folk i alle aldre også for barn og unge.Behovet er stort og vi har mange råd og gi.Lederen vår er urolog og har mye å fortelle oss .Denne foreningen er til for folk med sykdommer i urinveiene. Problemet for oss som er aktive er at så få er inntressert i å møte opp på våre møter,og det føles så tungt å jobbe når vi får så lite tilbakemelding fra brukerne. Jeg hadde veldig nytte av å treffe andre med samme problem som meg.Penger er det lite av ,så å leie inn dyr hjelp er ikke lett. Hva må vi gjøre for å få gjort folk oppmerksomme på at vi trenger dere.Hva er det som gjør at folk ikke er til å få ut av sofaen. Jeg er klar over at urinveiene er ett tabuområde,men er det ikke på tide å få gjort noe med det? Vi lever i 2003 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102800-foreningsarbeid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.