Gå til innhold

Forklare veien fra Fagernes til Hamar

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen kunne forklare meg veien fra Fagernes til Hamar?. Hva det står på skilt der jeg skal ta av og slikt. Har vært inne på Gulesider.no men synes ikke det er så lett å kjøre etter det. Står jo ikke hva det står på skilt der, ikke alltid det står vei nummer der en skal ta av.

Takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102807-forklare-veien-fra-fagernes-til-hamar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begin at Fagernes Oppland on E16 and go Southeast for 17 km

Continue on 33 and go East for 76 km 92.5

Turn hard left on 4 and go North for 20 km

Turn right on E6 and go Southeast for 28 km

Turn right on 222 and go South for 3.0 km to Hamar

http://www.europe.opel.com/vicinity/waydrive/uk/en/waydrive_output.jhtml?_requestid=990

Når du kjører fra Fagernes kjører du sørover til du kommer til Bjørgo,der tar du av mot Gjøvik(,mulig det og står Lillehammer på skiltet der.)

Kjør etter Gjøvik-skiltinga til du kommer dit,derfra står det vel Hamar

Tusen takk for svar.

Trodde ikke jeg måtte helt ned til Gjøvik?. Ser ikke sånn ut på kart på gulesider. Men må jeg det?

Tusen takk for svar.

Trodde ikke jeg måtte helt ned til Gjøvik?. Ser ikke sånn ut på kart på gulesider. Men må jeg det?

Nå er det så lenge siden jeg har vært på Gjøvik,så det er mulig veien er lagt utenom.Men den går vel ikke så langt utenom lell.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...