Gjest Daraan Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja nå er han altså å tråler bygda etter hjemmebrent! -må- jo ha noe å konsumere ikveld. kanke gå kvelden uten alkohol nei! Ja jeg skjønner han.. Stjele drikke fra meg å bestemor er dt visst heller ingen feil ved.. Han,typen til mamma,kaller han S,har altså vært her noen dager sammen med en kompis av mamma,G, for å fikse opp i fuktskader. Driver å styrer alene her vi tre. S er da alkis å blir såå sinnsykt utrivelig når han drikker! Også drikker han hver dag da.. Nedverdiger,manipulerer,lurer,tester. Forteller aldri hele sannhet,bare det som ganger -han-. Psykisk nedverdigende. Er lissom bare han som kan,alle andre er idioter! Det går igjen i -alt- han sier. Edru som full! Er sånn "jeg" i hver setning han spytter ut.. Får ikke helt til å beskrive,for å få et riktig bilde... Heldigvis er G her da. Han lar han faen ikke herse med seg. Å setter han på plass. Som hverken jeg eller mamma tør eller greier.. I natt ville jeg å G se film da. Stakkars S var ikke i fokus da gitt. Og han var ikke mye interresert i film. Så han ble sittende å bable i fylla å kommentere alt så situasjonen etterhvert ble skikelig utrivelig og spent ettersom hverken jeg eller G var interresert i høre på han. Endte opp med at han gikk skikkelig til verbalt angrep på meg. Jeg terroriserte han vistnok,og var den tispa med å sitte å oppholde tv'n med film når jeg hadde en annen tv å se på. Drassa opp masse gamle krangler! Klokka var tre på natta å ettersom vi bare har to kanaler tviler jeg sterkt på at det var noe interrsant der han ville se. Bare for at han ikke fikk oppmerksomhet.. G prøvde å sette han på plass med at vi var jo to som ville se og det tross alt G som tok initiativ til film. Men likevel varre lissom jeg som da "stjal" G fra han så han ikke fikk fortelle -sine- meninger.. Stort hus som vi har satte han seg mitt i stua der vi satt å skulle prate i fon. Skrudde ned tv'n og greier! Da G sa ifra at han kunne heller gå en annen plass,siden vi så film,også skrudde han opp tv igjen... S varte med å prate meget høyere i fon! Bare sånn for å få oppmerksomhet. Etterpå sa S at G var jo her for å -arbeide-! Meningen var lissom hva han trengte å se film for da??? G er glimrende. Prata masse med han nå. Han er så bra. SÅ bra å ha han her nå som setter S på plass og som ikke lar seg rikke. Og som forsvarer meg........ Vet ikke helt nå åssen jeg skal ta det her. Da jeg skulle kjøre med mamma sin bil til typen inatt,svarte han likesågodt med å gå ned å hente nøklene så jeg måtte sykle... Det snødde. Perfekt avslutning på en perfekt aften.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102824-psykopat-trekk-kanskje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.