Gå til innhold

FU: Hvor mye SPAM får du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har i en lengre periode unngått det nesten helt, men plutselig en dag begynte det igjen. Får ikke voldsomt mye, 10-15 om dagen. Det går mest i: "you have a new car waiting" og "enlagre your penis", noe jeg syns er veldig praktisk å få informasjon om! Får også noen om at jeg er spesielt utvalgt.

Annonse

Har i en lengre periode unngått det nesten helt, men plutselig en dag begynte det igjen. Får ikke voldsomt mye, 10-15 om dagen. Det går mest i: "you have a new car waiting" og "enlagre your penis", noe jeg syns er veldig praktisk å få informasjon om! Får også noen om at jeg er spesielt utvalgt.

Hva med den irakiske kortstokken, da? Får sju om dagen bare med det tilbudet, jeg!

Jeg har hatt problemer med underlivet siden jeg fylte 18 for 3 år siden.

Det vil si at jeg har fått cyster på eggstokkene og vert plaget med sterke smerter.

Jeg har opperert og blitt undersøkt på alle mulige måter, men har aldri funnet årsaken.

Jeg har blitt skjekket for endometriose!

Er det noen som har vert i samme situasjon som har gode råd eller ideer?

Legene har gitt opp og jeg er like dårlig!

Hilsen ulykkelig ung jente

Jeg har hatt problemer med underlivet siden jeg fylte 18 for 3 år siden.

Det vil si at jeg har fått cyster på eggstokkene og vert plaget med sterke smerter.

Jeg har opperert og blitt undersøkt på alle mulige måter, men har aldri funnet årsaken.

Jeg har blitt skjekket for endometriose!

Er det noen som har vert i samme situasjon som har gode råd eller ideer?

Legene har gitt opp og jeg er like dårlig!

Hilsen ulykkelig ung jente

Jeg tror du bør poste dette innlegget i et annet forum.

Annonse

Jeg har fått så mye at det er ikke moro engang. De gamle mailadressene mine er oversvømt,- jeg har lært nå. og bruker kun en søplamailadresse der ute....syns det hjelper litt.

Mailoversiktsida di er blitt scanna av spamrobotar. Ber herved om at du slettar adressa mi der.

Eg har tradisjonelt fått 30-50 om dagen, men etter at eg installerte eit spamfilter på mailserveren som sjekkar mot tre ulike DNSBL's OG brukar ei ordliste til å filtrere, har eg redusert talet på spamepostar eg ser med 80-90%. Dei eg likevel får, rapporterer eg umiddelbart til Spamcop.net.

Epostkvardagen har definitivt vorte betre, men ein må kjempa aktivt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...