Gjest Mohair Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Ringte på en mann her og viste frem et identitetskort og sa navnet sitt,og så sa han at han var fra MMI.Sa bare vi ikke var interessert.Har jo hørt om MMI,men at de er så frekke at de ringer PÅ hos folk,det har jeg ikke vært borti.Er dette vanlig at de gjør det? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Det finnes mange forsjellige måter å drive en spørreundersøkelse på og det å gå fra dør til dør etter et visst mønster er en av dem, en annen er å ringe og en tredje å dele ut undersøkelsen på papir, ulike metoder blir brukt alt etter hva man er ute etter å finne iom at man ikke kan stole helt på alle metoder i enkelte sammenhenger. 0 Siter
laban Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jada. Noen av oppdragene deres er f.eks. å sjekke hvordan en reklamekampanje har virket. De må da f.eks. vise fram bildene fra reklamen uten logo og spørre om du vet hvilket produkt de gjelder. Sånt kan ikke tas over telefon. Det er jobben deres, de har legitimasjon, de er høflige og du kan si nei. Jeg synes det er mindre frekt enn alle de som nærmest spenner bein på deg på gata fordi de må fortelle deg om et leksikon eller et mobilabonnement før du får gå videre. 0 Siter
karisma Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jada, helt vanlig. Jobbet selv i Scan Fact da jeg studerte. Pyton jobb, men det var ganske innbringende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.