Gå til innhold

Det ble ei jente...

Anbefalte innlegg

Gjest Roseannea
Skrevet

Allerede gammelt nytt ;)Dritstygt navn det siste forresten,fy fader*grøss*ville ikke kalt ungen min det selv om hun hadde rødt hår og fregner

Skrevet

Spesielt navn, men gøy var det at de fikk ei frisk jente.

Skrevet

I knew it! :) Har hele tida trodd at de kom til å få ei datter :)

Syns navnet passet i de kongelige kretser jeg da :)

Jaja, grattis, Ari og Martha :)

Skrevet

Angelika er ikke så gæærnt, det er tross alt litt Angelina over det.

Maud, derimot... Hun burde i det minste heller het Angelika Maud, sånn at hun ikke i hele oppveksen blir kalt for Maud.

Gjest Også en stolt mor
Skrevet

Gratulerer til de stolte foreldre! De har valgt et vakkert navn!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og så på bursdagen til brutter'n. Men _fy_ for et navn. Jaja, neppe værre enn navnet til tante Mette Marit. Hehe.

Gjest lillermin
Skrevet

Angelika er ikke så gæærnt, det er tross alt litt Angelina over det.

Maud, derimot... Hun burde i det minste heller het Angelika Maud, sånn at hun ikke i hele oppveksen blir kalt for Maud.

Maud er ett nydlig navn, synes nå jeg:)

Gjest lillemin
Skrevet

Maud syns jeg er ett nydlig navn, håper det blir daglitale:)

Frechere enn mamma Martha s navn i alle fall, for ikke og snakke om tante MM sitt:)

Tanya1365380060
Skrevet

Koselig med bebi, tenk så glade de er nå da :) Angelica var forresten et nydelig navn! :)

Håper det blir dagligtalen fremfor maud..det navnet minner meg om olga, som er det verste navnet som fins. Syns jeg.

Pappa Bjørn
Skrevet

Ari på nyhetene: "Martha er tøff, menn jeg måtte være klippen under fødselen av en gyllen halvmeter".

Det er jo ikke noen gal start på svadapraten det.

Skrevet

Maud er det aristokratisk verdighet over. Maud _er_ simpelthen kongelig, men totalhavari for andre. Godt valg!

Angelica er i samme gate som Jeanette, Madeleine, Charlotte... tung kioskroman-faktor.

Hehe... sønnen min og jeg leste navnet på nettet, og jeg stotret fram 'Maud Angel_i_ca... Angel_iii_ca?? Det var rart...'. Et granskende blikk på meg etterfulgt av: 'Ang_e_lica, mamma'.

Skrevet

Maud er det aristokratisk verdighet over. Maud _er_ simpelthen kongelig, men totalhavari for andre. Godt valg!

Angelica er i samme gate som Jeanette, Madeleine, Charlotte... tung kioskroman-faktor.

Hehe... sønnen min og jeg leste navnet på nettet, og jeg stotret fram 'Maud Angel_i_ca... Angel_iii_ca?? Det var rart...'. Et granskende blikk på meg etterfulgt av: 'Ang_e_lica, mamma'.

Hehe, jeg var usikker på talemåte selv helt til jeg hørte det på nyhetene.

laguna1365380434
Skrevet

Ari på nyhetene: "Martha er tøff, menn jeg måtte være klippen under fødselen av en gyllen halvmeter".

Det er jo ikke noen gal start på svadapraten det.

Nei.. og mosse s´en var mer stemt enn noen sinne..Blæh..

Skrevet

Maud, etter dronning Maud - flott navn. Angelika, eller Angelica? er jo også et fint navn. Fin kombinasjon av gammelt og nytt. Hadde regnet med noe adskillig verre fra den kanten ja :)

Får vel gratulere, men egentlig er det forunderlig rart, at EN fødsel av ET nytt menneske skal være så mye mer verdt, og lage så mye mas, enn alle andre barn som blir født her i verden.

Nå er det vel ikke annet å lese om, i alt som finnes av blader og aviser i måneder fremover. Uff.......

Skrevet

Maud, etter dronning Maud - flott navn. Angelika, eller Angelica? er jo også et fint navn. Fin kombinasjon av gammelt og nytt. Hadde regnet med noe adskillig verre fra den kanten ja :)

Får vel gratulere, men egentlig er det forunderlig rart, at EN fødsel av ET nytt menneske skal være så mye mer verdt, og lage så mye mas, enn alle andre barn som blir født her i verden.

Nå er det vel ikke annet å lese om, i alt som finnes av blader og aviser i måneder fremover. Uff.......

Det samme slo meg... Og det at Ari skaulle få bli på sykehuset i flere netter sammen med dem. Trodde helsevesenet var likt for alle jeg? Så feil kan man ta...

Pappa Bjørn
Skrevet

Det samme slo meg... Og det at Ari skaulle få bli på sykehuset i flere netter sammen med dem. Trodde helsevesenet var likt for alle jeg? Så feil kan man ta...

Det er nok mye som er annerledes her ja. Jeg lurer f.eks. på om Martha og Ari får telefon for Landsforeningen til støtte ved krybbedød etter 4 dager med tigging av penger siden det kan skje deres barn?

Det var i alle fall det de sa til meg.

Pappa Bjørn
Skrevet

Nei.. og mosse s´en var mer stemt enn noen sinne..Blæh..

Så hadde hann lyst til å skyte en bjørn. Lurer på om han kommer til å ha slips og rosa skjorte under lusekofta når han kommer løpende etter meg med hagle og sprettert.............

Skrevet

Det er nok mye som er annerledes her ja. Jeg lurer f.eks. på om Martha og Ari får telefon for Landsforeningen til støtte ved krybbedød etter 4 dager med tigging av penger siden det kan skje deres barn?

Det var i alle fall det de sa til meg.

Tror de har sluttet med den type tigging nå, ble det ikke endel rabalder av det? De ringte ikke til meg, det gjorde derimot 253 bokklubber ett par dager etter vi kom hjem.

Skrevet

Det er DEM, og alle vi andre stiller i rekke og rad laaaaangt etter.

Kvalmende urettferdig, og ikke minst unyttig bruk av helsepersonell. Bare tenkt deg hvor mange som dullet rundt prinsessen.

Makan til tulleball, for noe så naturlig som en fødsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...