Gå til innhold

Det ble ei jente...

Anbefalte innlegg

Det er DEM, og alle vi andre stiller i rekke og rad laaaaangt etter.

Kvalmende urettferdig, og ikke minst unyttig bruk av helsepersonell. Bare tenkt deg hvor mange som dullet rundt prinsessen.

Makan til tulleball, for noe så naturlig som en fødsel.

Jeg er så enig så enig. Barn dør på fødestuene som følge av at moren/foreldrene ikke blir tatt på alvor, mens Mææærtha og kanari får et eget hoff til disposisjon.

Sa det til gemalen da vi så den ekstra nyhetssendingen også, det var ikke noen mindre stor opplevelse for oss å bli foreldre for første gang, men det er forskjell på folk etter stand og stilling.

Selv om det ikke er helt i tråd med mine politiske overbevisninger partimessig, og selv om jeg er noe skeptisk til (les: livredd for) SV, så tror jeg monarkiet snart har utspilt sin rolle.

En gammel narkis som svir kredittkort på Harrods med rompa i statskassen, og en sjuskete, slesk måke fra Moss som far til nummer tre i arverekkefølgen til tronen får nesten Bush til å virke forlokkende. Men bare neste altså...

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Tror de har sluttet med den type tigging nå, ble det ikke endel rabalder av det? De ringte ikke til meg, det gjorde derimot 253 bokklubber ett par dager etter vi kom hjem.

Det ble ikke nok rabalder. Det er en god sak men metodene deres er til å spy av! Jeg gjorde mitt beste for å være ekkel i håp om å få vedkommende på telefonen til å begynne å grine. Kanskje vedkommende blir skremt nok til å ikke ta flere slike samtaler. En ting er i alle fall sikkert, ringer de igjen neste gang skal jeg spørre om ikke de har lyst til å støtte beskyttelsesorganisasjonen til Bandidos. Det kunne jo skje noe med deg også vet du............

Jeg er så enig så enig. Barn dør på fødestuene som følge av at moren/foreldrene ikke blir tatt på alvor, mens Mææærtha og kanari får et eget hoff til disposisjon.

Sa det til gemalen da vi så den ekstra nyhetssendingen også, det var ikke noen mindre stor opplevelse for oss å bli foreldre for første gang, men det er forskjell på folk etter stand og stilling.

Selv om det ikke er helt i tråd med mine politiske overbevisninger partimessig, og selv om jeg er noe skeptisk til (les: livredd for) SV, så tror jeg monarkiet snart har utspilt sin rolle.

En gammel narkis som svir kredittkort på Harrods med rompa i statskassen, og en sjuskete, slesk måke fra Moss som far til nummer tre i arverekkefølgen til tronen får nesten Bush til å virke forlokkende. Men bare neste altså...

Nei, nå synes jeg du er stygg. Men det kan du selvsagt være for min del.

Viktigere er imidlertid å diskutere monarkiet. Jeg må være republikaner av prinsipp, men samtidig kunne jeg ikke tenke meg å skifte ut det, tross alt, veldig greie kongehuset vi har samt Storting/regjering med et president-sirkus der det dukker opp den ene bisarre og populistiske medietufsen etter den andre.

Leve kongen! Hurra! Hurra! Hurra!

Nei, nå synes jeg du er stygg. Men det kan du selvsagt være for min del.

Viktigere er imidlertid å diskutere monarkiet. Jeg må være republikaner av prinsipp, men samtidig kunne jeg ikke tenke meg å skifte ut det, tross alt, veldig greie kongehuset vi har samt Storting/regjering med et president-sirkus der det dukker opp den ene bisarre og populistiske medietufsen etter den andre.

Leve kongen! Hurra! Hurra! Hurra!

Kongen er grei, det er etterslepet som ikke er så greit...

Det samme slo meg... Og det at Ari skaulle få bli på sykehuset i flere netter sammen med dem. Trodde helsevesenet var likt for alle jeg? Så feil kan man ta...

Vi hadde familierom etter fødsel #1 og #3. Trodde det var helt normalt det, jeg. Kanskje de bare gjorde ekstra stas på oss også?

Annonse

Men i flere netter? Det er hvertfall ikke vanlig her.

Skal de være der innmari lenge da?

Sist dro vi hjem dagen etter fødselen. De der sykehussengene er så vonde at jeg mistenker at det er med overlegg for å få færrest mulig liggedøgn! Kanskje Mærta får Jensen-madrass på Aker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...