BettyBlue Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 ....jeg er jo helt revet med av Norges nye royale borger... ....ja så slo det meg, da Ari sa hun var gul med skjeve øyne.... - Det kan jo tenkes at Martha har pult en guling? (kven kveit) 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 da Ari sa hun var gul med skjeve øyne.... Sa han dèt? 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 hvorfor så motbydelig? Flisa da! Hvor ble det av ironien din? Jeg liker å tøyse litt. Jeg er faktisk en liten royalist! Hyllet kongen og dronningen igår, syns Ari er en ok og faktisk ganske fascinerende kar, og føler at Märtha liksom er litt søster for meg (hun kjenner merkelig nok ikke meg, men jeg kjenner henne, hehe). Syns det er kjempekoselig at de har fått en fin liten jente med nydelig navn. Og nå er jeg ikke ironisk! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 da Ari sa hun var gul med skjeve øyne.... Sa han dèt? Ja, Ari sa hun var en gyllen halvmeter, hun hadde litt gulsott da hun ble født (ganske normalt) og at hun hadde arvet hans skjeve øyne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.