Gå til innhold

Papirene til Colombia - endelig!

Anbefalte innlegg

Hei!

Føler vi har ventet og ventet på at dette skulle skje. I går fikk vi brev fra AF om at papirene nå sendes Colombia - endelig!!!!!

Det er nå 13 mnd siden vi hadde vårt første hjemmebesøk av sosialkontoret, så dette er jammen en lang prosess....

Gleder meg veldig over å lese alle gladmeldingene som har vært i det siste fra Colombia. Virker som at ICBF holder et bra tempo med godkjenningene. Håper de holder tempoet oppe fremover!

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, for det er vel nå den virkelige ventingen begynner...!!?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102907-papirene-til-colombia-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengsel1365380312

GRATULERER med et stort skritt i riktig retning! Ja - jeg tror det er NÅ den virkelige ventingen setter inn!

Enig med deg - at prosessen er lang; et langt svangerskap!! Vi har holdt på i 15 måneder og har hatt søknaden vår i Colombia nå i 2 måneder. Så jeg tror at ventetiden er rimelig lik for oss aller fleste!

Hold ut - resultatet er ikke langt unna nå!

Gratulerer så mye, og velkommen til "venterommet". Som du sier, så er det nå den store ventetiden begynner. AF kaller det "den store stillheten" fra deres side, og det gjelder nok fra alle hold. Men det går greit når man vet om det, synes jeg...

Vi har hatt søknaden vår i Colombia i 2 1/2 mnd. Vi får holde hverandre oppdatert dersom noe skjer!

Annonse

Gjest Sommerstorm

Hei på dere!

Nå er det akkurat et halvt år siden vi fikk vårt lille vidunder fra Colombia - en nydelig gutt på 16 mnd. Vi koser oss noe vanvittig hjemme for tiden... Hvem hadde kunne forestille seg at vi skulle fått verdens største kosegutt?!!!

Kjenner meg nesten litt "misunnelig" på dere som har papirene deres i Colombia - det er bare ulidelig spennende. Dere har bare noe fantastisk i vente. Gleder meg allerede til det er vår tur igjen... Tror jeg kommer til å takle ventetiden bedre da (?).

Tålmodighetsklem fra

Colombiamamma

Gratulerer med et stort skritt videre.

Vi får alle håpe Colombia klarer å ta unna alle søkerene. Virker som det er mange på DOL nå som ligger ganske likt.

Vi fikk sendt våres papir til Colombia 2. desember. Fikk godkjennigen i mars. Venter nå på distrikt.

Venteklem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...