Gå til innhold

Husverten vasker vinduene våre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hadde det vært hos meg skulle jeg gullforgylt ham. Forresten det er jo min mann som er husverten min, oh vel en kan jo drømmer.

Seriøst, jeg hadde synes det var kjempe ok. Man føler du at han gjør det for å kikker inn til deg kanskje?

Gjest Raffine

Hadde det vært hos meg skulle jeg gullforgylt ham. Forresten det er jo min mann som er husverten min, oh vel en kan jo drømmer.

Seriøst, jeg hadde synes det var kjempe ok. Man føler du at han gjør det for å kikker inn til deg kanskje?

Tja, jeg var rimelig kjapp med å få ned persiennene!

Man han er en sånn fyr som går og fikser på alt hele dagen, så litt må jeg kanskje regne med. Fint å slippe vindusvasken tross alt!

Men her en dag holdt han på med noe helt inntil kjøkkenvinduet mitt, og DET synes jeg var ubehagelig da jeg kom tuslende inn i morgenkåpe (heldigvis) og skulle finne meg frokost.

Kizza1365380506

Tja, jeg var rimelig kjapp med å få ned persiennene!

Man han er en sånn fyr som går og fikser på alt hele dagen, så litt må jeg kanskje regne med. Fint å slippe vindusvasken tross alt!

Men her en dag holdt han på med noe helt inntil kjøkkenvinduet mitt, og DET synes jeg var ubehagelig da jeg kom tuslende inn i morgenkåpe (heldigvis) og skulle finne meg frokost.

Det var det jeg tenkte. Flaks at du hadde morgenkåpe da.

Jeg skjønner at du reagerer på det jeg. Ta det opp med han, si at du er kjempefornøyd med at han er så grei osv. Si på en fin måte at når han skal gjøre noe sånn igjen om han kan være så snill å gi ett ord på forhånd evt. skrive en lapp.

Det kan han vel ikke bli fornærmet for.

Gjest Raffine

Det var det jeg tenkte. Flaks at du hadde morgenkåpe da.

Jeg skjønner at du reagerer på det jeg. Ta det opp med han, si at du er kjempefornøyd med at han er så grei osv. Si på en fin måte at når han skal gjøre noe sånn igjen om han kan være så snill å gi ett ord på forhånd evt. skrive en lapp.

Det kan han vel ikke bli fornærmet for.

Vi skal snart flytte, så da forsvinner jo også problemet...

Annonse

Kizza1365380506

Ja, moro å flytte, men ikke midt i eksamenstida! :(

Jeg sier som helsesøster sa til meg; Hvorfor må alle flytte når de er gravid.

Nå er jo du i en anne situasjon men det er typisk, alle flytter når det er minst praktisk.

Vel lykke til med eksamen og flytting, det høres ut til å bli en spennende men travel vår for deg.

Gjest Raffine

Jeg sier som helsesøster sa til meg; Hvorfor må alle flytte når de er gravid.

Nå er jo du i en anne situasjon men det er typisk, alle flytter når det er minst praktisk.

Vel lykke til med eksamen og flytting, det høres ut til å bli en spennende men travel vår for deg.

Tusen takk!

Gjest forvirret husfjert

Jeg hadde ikke godtatt det. Jeg vil ha minst mulig med en husvert å gjøre.

Du vil ha minst mulig med en husvert å gjøre sier du. Hva mener du egentlig med det. Er ikke husverter allrighte dyr? Eller kommer de i samme gruppe som pakistanere, muslimer og negere?

Annonse

Du vil ha minst mulig med en husvert å gjøre sier du. Hva mener du egentlig med det. Er ikke husverter allrighte dyr? Eller kommer de i samme gruppe som pakistanere, muslimer og negere?

Dersom jeg leier et husvære et sted, så betrakter jeg det som _mitt_ hjem. Jeg vil derfor ikke at andre skal blande seg inn i mitt liv. En kontrakt mellom en leier og en utleier, anser jeg som ren forretning. Innblanding fra en husvert utover det som er kontraktsfestet, anser jeg som en uting.

Men jeg har altså ikke noe imot husverter som sådan :)

Gjest husfjerten

Dersom jeg leier et husvære et sted, så betrakter jeg det som _mitt_ hjem. Jeg vil derfor ikke at andre skal blande seg inn i mitt liv. En kontrakt mellom en leier og en utleier, anser jeg som ren forretning. Innblanding fra en husvert utover det som er kontraktsfestet, anser jeg som en uting.

Men jeg har altså ikke noe imot husverter som sådan :)

Det var da enda godt å høre. Var redd dette var en ny trend i tiden, nå har folket lenge mislikt sine lærere, sine arbeidsgivere og det neste skulle altså bli husverter. De som gir oss kunnskap, arbeid og husvære er hatobjekter tenkte jeg??

Men selvfølgelig var det ikke sånn, tenk at jeg kunne ta så feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...