favn Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Vi sitter på jobben, men arbeider vi? ;-) Det er hardt arbeide å være doler, skal jeg si deg *puh* 0 Siter
Good Golly! Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg har to vinduer på mitt kontor. Ser biler som står parkert utenfor, containere, brakker, trær, gammalt skrap og grå himmel. 0 Siter
magnolia Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ser utover oslofjorden........drømme, drømme..... 0 Siter
nolte Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 Nei, kontorlunsj i dag. Tror ikke jeg har prøvet Tiramisu. Er det bra? Yess...Tiramisu er veldig bra, de har en spesiell gimmick, de har ingen menyer, servitøren bare forteller hva de har, og deretter blir man "enig". Prøv sambuca'n, men helst ikke til lunsj, da, conan...;-) 0 Siter
mysteria Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 På venstre side ser jeg ei blokk.. Ca 100 meter forran, så er det en bhg.. Bak den er det skog.. Skulle tro vi er på landet sa bestemora mi da hun kom på besøk første gangen. På høyre side er det en barne og ungdoms skole.. ) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Hele byen og fjorden litt lenger ute. 0 Siter
birdie Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Et svært kirsebærtre. Siden det ikke har fått noe særlig løvvekst ennå kan jeg også skimte riksveien, et par-tre hus, ei løe og en garasje. Og så er det regn på vinduet.. Her er utsikten dersom jeg letter litt på rompa. Treet helt til venstre i bildet er det som dominerer når jeg bare snur på hodet der jeg sitter ved pc'en. http://home.no.net/ungpike/mars03.jpg 0 Siter
favn Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Her er utsikten dersom jeg letter litt på rompa. Treet helt til venstre i bildet er det som dominerer når jeg bare snur på hodet der jeg sitter ved pc'en. http://home.no.net/ungpike/mars03.jpg Jøss, for en idyll 0 Siter
birdie Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jøss, for en idyll Mi hær det så jilt, att! ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 jeg ser to menn som røyker sigaretter på verandaen i nabo huset, masse parkerte biler, litt trær, en dame med handleposer fra joker og en mann som bærer en gitarkasse.. Spennende utsikt gitt..) 0 Siter
molli Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg ser en stille gate i et boligområde, lysegrønne løvsprett på trærne, noen gressplener, noen parkerte biler her og der, en lekeplass med sandkasse, og naboens kjæreste som står på huet ned i panseret på bilen sin... 0 Siter
molli Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 åker og enger og traktorer med henger, så langt øyet kan se... Du? Trodde du bodde sentralt i Oslo (M.)? 0 Siter
molli Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Her er utsikten dersom jeg letter litt på rompa. Treet helt til venstre i bildet er det som dominerer når jeg bare snur på hodet der jeg sitter ved pc'en. http://home.no.net/ungpike/mars03.jpg Åh, så deilig! Har du utsikt til vann, du da! Det var en pen utsikt:-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg ser 3 bjørketrær, to rader med rekkehus, taket av et par garasjer, en blå bil, en gatelykt - og himmel. 0 Siter
birdie Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Åh, så deilig! Har du utsikt til vann, du da! Det var en pen utsikt:-) Mm, min far sier han får fred i sjelen av å sitte og betrakte svanene mens han spiser frokost hos meg. Flaks for ham at han skal nedover en fjorten dagers tid snart for å hjelpe oss å fikse på diverse på huset og tomta, da. Hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.