Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, kontorlunsj i dag. Tror ikke jeg har prøvet Tiramisu. Er det bra?

Yess...Tiramisu er veldig bra, de har en spesiell gimmick, de har ingen menyer, servitøren bare forteller hva de har, og deretter blir man "enig".

Prøv sambuca'n, men helst ikke til lunsj, da, conan...;-)

Annonse

Et svært kirsebærtre.

Siden det ikke har fått noe særlig løvvekst ennå kan jeg også skimte riksveien, et par-tre hus, ei løe og en garasje.

Og så er det regn på vinduet..

Her er utsikten dersom jeg letter litt på rompa. Treet helt til venstre i bildet er det som dominerer når jeg bare snur på hodet der jeg sitter ved pc'en.

http://home.no.net/ungpike/mars03.jpg

Annonse

Her er utsikten dersom jeg letter litt på rompa. Treet helt til venstre i bildet er det som dominerer når jeg bare snur på hodet der jeg sitter ved pc'en.

http://home.no.net/ungpike/mars03.jpg

Åh, så deilig! Har du utsikt til vann, du da!

Det var en pen utsikt:-)

Åh, så deilig! Har du utsikt til vann, du da!

Det var en pen utsikt:-)

Mm, min far sier han får fred i sjelen av å sitte og betrakte svanene mens han spiser frokost hos meg. Flaks for ham at han skal nedover en fjorten dagers tid snart for å hjelpe oss å fikse på diverse på huset og tomta, da. Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...