Gå til innhold

Behnfamiliens oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Ekstrasendinger på de største kanalene i går kveld. I hver nyhetssending var de første ti minuttene om den første ungen som var født her i Norge, eller var det i verden?? Nei, det var visst ikke det likevel, var visst Ari og Martha som hadde en helt vanlig fødsel. VG og Dagbladet vier i dagens utgaver side opp og side ned om denne fødselen.

Så tenker jeg: Det må jo interessere folk dette her.

Ubegripelig!

Ja, og så kommer vel en navnediskusjon da, om navnet er fint eller ei. Om det passer, om det er kongelig eller gud vet hva. Dette må vi mene noe om gitt! Mener forresten å huske fra en forside fra et kvalitetsblad som Se og hør/Her og nå at leserne kunne sende inn sine forslag. Martha hadde visst takket noe veldig.

Ja...

Jeg blir faktisk rent frustrert over hva folk interesserer seg for... Hva er den store nyheten i dette, hva er det særegne her? Hvorfor er dette så moro??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102975-behnfamiliens-oppmerksomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da alltid spennende og fint når noen blir født, synest nå jeg...men det har tatt litt av når det gjelder dette med navnet og alle ekstra sendingene da...

Alltid spennende og fint...?

Altså, er det noen nære venner eller familie som får barn, ja, da er det av litt interesse om fødselen gikk greit. Men dette her er to som for folk flest er helt uvedkommende.

De er spesielle pga hun er prinsesse og han er en snåling, men utover det - helt vanlige folk. Hvorfor den sinnsyke fokuseringen? Hvorfor lever du deg så inn i disse to sine liv?

Altså, er det noen nære venner eller familie som får barn, ja, da er det av litt interesse om fødselen gikk greit. Men dette her er to som for folk flest er helt uvedkommende.

De er spesielle pga hun er prinsesse og han er en snåling, men utover det - helt vanlige folk. Hvorfor den sinnsyke fokuseringen? Hvorfor lever du deg så inn i disse to sine liv?

Har jeg sagt at jeg lever meg inn i disses liv da? Jeg sa at jeg synest det er fint med fødsler og det rører meg alltid...uansett om det er Siri Kalvig, nabon, prinsessen, meg selv eller hvem som helst...

Annonse

Sinbad1365380418

Hvem er det som hauser opp denne begivenheten til det den har blitt da ?

Det er slettes ikke noen av de som er involverte. Det er som vanlig journalister som skal styre hva vi skal lese, høre, mene og tro.

Navnevalget har foreldrene heldigvis funnet ut av for lenge siden, selv om Se og Hør "maser" ivei. Jeg husker da Mærtha Louise skulle døpes...samma maset !

At ørene våres nå tytes fulle av dette her på alle kanaler som finner, er som sagt journalistenes greie. Vår fjerde statsmakt !

Gjest Maja_h

Synes vel kanskje du også lever deg litt inn i dem sine liv.......

Gjest Raggtass

Overskriften sier alt, ja til republikk!

Jeg synes de kongelige har mye av skylden selv for all oppmerksomheten, når de gjør alt for og komme i søkelyset før fødselen.Gir intervjuer,stiller opp på bilder og går jevnlig på fester og fjas der de VET at pressen er overrepresentert.Gud så lei man blir av dem, kan ikke åpne en avis eller et ukeblad uten at Ari&co lyser mot deg.Nei nå er det på tide og avskaffe kongedømmet,av mange grunner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...