Gå til innhold

Vi venter og venter...

Anbefalte innlegg

... og ukene snegler seg av gårde. Den store telefonen kommer trolig snart, dersom vår sak følger gjennomsnittet, men det føler som om tida har stoppet. Føler meg helt handlingslammet for tida, og på jobb klarer jeg ikke å konsentrere meg. Hjertet gjør et hopp hver gang telefonen ringer...

Vet så inderlig godt at vi ikke har noe å klage på i disse SARS-tider, og at vi ikke har ventet lenger enn andre. Men jeg lengter sånn...

Har ventet i 7 uker etter vi fikk distrikt. Husker det sto i brevet fra AF at det noen ganger skjedde at saken ble returnert til ICBF sentralt igjen. Men er ikke det uvanlig, tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102981-vi-venter-og-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alegre

Håper det skjer noe snart!

Vi fikk tildelig ganske nøyaktig 7 uker etter tildeling av distrikt da vi fikk vårt første barn. Søknaden vår var da i et annet distrikt enn det vi opprinnelig fikk, og dette fikk vi vite få dager før tildelingen. Tror grunnen til at vi fikk nytt distrikt var at det kom veldig få barn fra det første distriktet vi hadde.

Resultatet ble et deilig barn + vi lærte mye om flere deler av Colombia ettersom vi leste mye om stedet vi trodde vi skulle til og der vi til slutt endte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102981-vi-venter-og-venter/#findComment-592149
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...