Gå til innhold

Er biblioteket åpent i morgen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er bibliotekar? Er det kjekt? Jeg utdanner meg til det.. Hvor viktig er det å være dreven i klass&kat sånn til daglig..? Ikke mine sterkeste fag.. :o)

Niks, bare bib-assistent. Har jobbet som skolebibliotekar noen år riktignok og det ble etterhvert temmelig kjedelig å jobbe der, mye artigere i folkebibliotek. Jeg stortrives på jobb og gleder meg til å gå på jobb hver dag! :o)

Annonse

laguna1365380434

Niks, bare bib-assistent. Har jobbet som skolebibliotekar noen år riktignok og det ble etterhvert temmelig kjedelig å jobbe der, mye artigere i folkebibliotek. Jeg stortrives på jobb og gleder meg til å gå på jobb hver dag! :o)

Jeg vil også jobbe i folkebibliotek, det virker som det hyggeligste..

Om jeg nå bare klarer å få surra meg gjennom eksamen.. mye vanskelig&kjedelig..Klassifikasjon spesielt..:-/

Jeg vil også jobbe i folkebibliotek, det virker som det hyggeligste..

Om jeg nå bare klarer å få surra meg gjennom eksamen.. mye vanskelig&kjedelig..Klassifikasjon spesielt..:-/

Gamle dewey. :o) Han er jo muligens litt på vei ut av biblioteket da, kategorisering er på vei inn ser det ut til.

Der sa du noe. Dersom jeg skulle bytte jobb, tror jeg faktisk at biblioteksassistent hadde vært veldig artig. Bøker rundt seg på alle kanter dagen lang...Deilig! :-)

Hvor mye tjener en bib.ass. nå til dags? Helt fersk?

Der sa du noe. Dersom jeg skulle bytte jobb, tror jeg faktisk at biblioteksassistent hadde vært veldig artig. Bøker rundt seg på alle kanter dagen lang...Deilig! :-)

Hvor mye tjener en bib.ass. nå til dags? Helt fersk?

Her er 100% stilling "belønnet" med hele 235.000,-... Virkelig til å bli feit av med andre ord.

laguna1365380434

Gamle dewey. :o) Han er jo muligens litt på vei ut av biblioteket da, kategorisering er på vei inn ser det ut til.

Her studeres gamle Dewey inngående..Jeg sitter og sliter med fasettindikatorer og generell formindeling..

Godt å høre at han ikke er så veldig avgjørende sånn i den daglig driften da:o)

Her studeres gamle Dewey inngående..Jeg sitter og sliter med fasettindikatorer og generell formindeling..

Godt å høre at han ikke er så veldig avgjørende sånn i den daglig driften da:o)

Å, han brukes da, det har jo nettopp kommet en oppdatering på området og en god del dewey-nummer går ut og andre kommer til. Og hvem andre enn bibliotekassistenten tror du må lete opp bøkene og skifte strekkoder og ryggmerkinger?! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...