Wibecke Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Det var en herlig melding å komme på jobb til i dag. Gratulerer så masse med gutten. Tenk at dere har ventet så lenge nå, og så er det bare litt over 6 uker siden gutten ble født:-) Helt herlig, Wibecke. Jeg har lyst til å sende deg en mail, men alle mailadressene mine i adresseboken er borte vekk her på jobb. Hvis du har tid, kan du sende meg en mail hit på jobb? Håper det ikke blir lenge å vente før dere kan reise til Colombia og hente prinsen, da:-) stor klem fra Heisann :-) Takk og takk!!! Jeg prøver å sende på jobb adressen din, men får den bare i retur. Prøv å sende meg en [email protected] Hilsen 0 Siter
kinabarn Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Gratulerer så mye med prinsen!! Masse klemmer fra 0 Siter
monolita Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Så koselig med en til og at det ble en gutt denne gangen. 0 Siter
elly Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Så koselig med en til og at det ble en gutt denne gangen. Gratulere så masse med prinsen :-) 0 Siter
mathilde - Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Gratulerer så mye som tobarnsmamma!! Lykke til med reisen og det første møtet!! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.