molli Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Etter utført test, fikk jeg dette svaret: "Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. " Test deg! Og la oss få svaret her etterpå. http://www.start.no/quiz/2002/01/24-4774.html 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Gwen Stefani.., mente testen..Kul hun, men at jeg kler meg som henne er vel å overdrive..) 0 Siter
Soria Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. 0 Siter
naiv Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. Vel, dette stemmer ikke helt. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. Så er vi to. 0 Siter
tuppelur Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 madonna ligger alltid litt i forkant av alle andre. skifter gjerne stil fra dag til dag,leker meg med imaget. men uansett er jeg den mest trendy,kanskje fordi alle andre følger etter. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. Heeeeelt feil, dessverre. :-) 0 Siter
boffi Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 "Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold." 0 Siter
favn Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 'Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.' Nja... heller en slags myk-klassiker med ymse rock- og femi bohem-innslag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 "Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende." Heh... 0 Siter
carma Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. 0 Siter
Gjest miio Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg fikk dette svaret jeg da. Ditt ikon er Macy Gray Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. 0 Siter
Atene Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg også. Hun er ikke akkurat en jeg føler meg så veldig lik, men... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. Hmmm...føler vel ikke jeg er påtrengende lik SJP. 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Macy Gray Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 "Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende." Heh... Jeg ler meg ihjæl. Jeg svarte rocker og svart og solbriller og sneakers, og så blei det Catherine Zeta-Jones. Åssen kan det gå for seg, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.