Ulv I Faarikaal Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 "Ditt ikon er Julius i dyreparken i Kristiansand, med lange armer, korte bein, skanadaløs opptreden og iltre hyl. Dine damer er hårete, med gravemaskintenner, store ører og lange tær." 0 Siter
Amiga Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Stemmer ikke helt dette da. :-) Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. Hm, kjenner meg ikke igjen. Dustetest. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Gwen Stefani Du blander epoker og kulturer og ender opp som en ekte original. Uforutsigbar, men samtidig gjenkjennelig. Mange følger i dine fotspor, men du kopierer ingen. Hvem i all verden er det ( 0 Siter
nick Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Gwen Stefani Du blander epoker og kulturer og ender opp som en ekte original. Uforutsigbar, men samtidig gjenkjennelig. Mange følger i dine fotspor, men du kopierer ingen. Hvem i all verden er det ( Det ble jeg også, dersom jeg hadde vært kvinnfolk. Hun er lead singer i No Doubt. Bra musikk (faktisk) og bra dame. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Det ble jeg også, dersom jeg hadde vært kvinnfolk. Hun er lead singer i No Doubt. Bra musikk (faktisk) og bra dame. Så jeg kom egentlig godt ut av det? 0 Siter
Bassisten Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Så jeg kom egentlig godt ut av det? Du kom strålande ut av det. Gwen Stefani er kul! 0 Siter
pip Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Men jeg trengte ikke undersøkelsen for å fortelle meg det, da. 0 Siter
nick Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Så jeg kom egentlig godt ut av det? Oh yes! 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Du kom strålande ut av det. Gwen Stefani er kul! Det er bra, da er jeg fornøyd ) 0 Siter
mettewa Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 "Ditt ikon er Gwen Stefani Du blander epoker og kulturer og ender opp som en ekte original. Uforutsigbar, men samtidig gjenkjennelig. Mange følger i dine fotspor, men du kopierer ingen." Tja...Føler meg ikke fullt så rocka, men dama er ihvertfall kul. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Gwen Stefani Du blander epoker og kulturer og ender opp som en ekte original. Uforutsigbar, men samtidig gjenkjennelig. Mange følger i dine fotspor, men du kopierer ingen. Hvem i all verden er det ( Jeg ser det er bare meg og deg som har blitt Gwen Stefani, foresten..) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg ser det er bare meg og deg som har blitt Gwen Stefani, foresten..) Det la jeg merke til også. Okke rart vi hadde det gøy når vi pilsa ;o) 0 Siter
mettewa Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Det la jeg merke til også. Okke rart vi hadde det gøy når vi pilsa ;o) *kremt* Kanskje jeg kan få være med dere ut og drikke neste gang? ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 *kremt* Kanskje jeg kan få være med dere ut og drikke neste gang? ;-) Du er hjertlig velkommen. Skal si ifra ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 *kremt* Kanskje jeg kan få være med dere ut og drikke neste gang? ;-) Selvfølgelig kan du slenge med! Det kan bli gøy..) 0 Siter
Gjest s og v Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Gwyneth Paltrow, *lol* "ikke et strå på villveie" ..øøø, har kort bustete hår, boots, jeans.. Jaja, kanskje jeg blir "dame" en dag jeg og?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.