Gå til innhold

Jente FU: Hvilken kjendis er din stil mest lik?

Anbefalte innlegg

Ditt ikon er Madonna

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

Stemte ikke helt. Også Madonna, da ;o)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• laguna1365380434

3

• nick

2

• Bassisten

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg er visst alene om dette svaret:

Ditt ikon er Drew Barrymore

Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne

Det var det eg fekk då eg tok jentetesten... :-)

Annonse

Gjest pep talk

Jeg ble hu Gwyneth-dama jeg også! Vet ikke om det er bra eller ikke. Egentlig så er jeg vel litt kjedelig og seriøs når det gjelder ting jeg putter på kroppen.

Men HVA er 'vintage' gallakjole?

Jeg sa jeg ville gått med det, så da hadde det vært kjekt å vite hva det var!! De andre valga passa ikke så.

Annonse

Ditt ikon er Madonna!

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

Hmmm...jeg trodde det skulle bli Anastasia....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...