Gjest Rusle Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. Stemte ikke helt. Også Madonna, da ;o) 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg er visst alene om dette svaret: Ditt ikon er Drew Barrymore Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne 0 Siter
Bassisten Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg er visst alene om dette svaret: Ditt ikon er Drew Barrymore Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne Det var det eg fekk då eg tok jentetesten... :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende 0 Siter
Reg@l Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende 0 Siter
Nemi Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Ditt ikon er Macy Gray Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende. Yup! ;o) 0 Siter
Gjest pep talk Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg ble hu Gwyneth-dama jeg også! Vet ikke om det er bra eller ikke. Egentlig så er jeg vel litt kjedelig og seriøs når det gjelder ting jeg putter på kroppen. Men HVA er 'vintage' gallakjole? Jeg sa jeg ville gått med det, så da hadde det vært kjekt å vite hva det var!! De andre valga passa ikke så. 0 Siter
Borealis Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 "Ble" G.Paltrow, jeg også.....og min stil/jeg ligner IKKE på hennes! Synes ho er kjedelig.... 0 Siter
Tornerose Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Gwyneth Paltrow her også, stemmer ganske bra egentlig. 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 "Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende." 0 Siter
asterix Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Siden så godt som ingen av spørsmålene hadde et alternativ som passet meg ga jeg opp hele testen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Catherine Zeta-Jones. Ikke så gæærnt, det. ;o) 0 Siter
vin Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Ditt ikon er Madonna! Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. Hmmm...jeg trodde det skulle bli Anastasia.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.