Bassisten Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Samme testen som under - for menn. http://www.start.no/quiz/2002/02/15-4917.html Eg blei Beck, og det er eg nøgd med. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Russel Crowe her. jeg er visst kjekkere enn jeg trodde. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Lenny Kravitz. Det var en aldri så liten strek i regninga. 0 Siter
Atene Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Hehe... jeg kjørte den på samboeren (kjenner ham godt nok, men spørsmålet om smykker manglet alternativet "Ingen"), og nå gleder jeg meg til han kommer hjem og jeg kan fortelle ham at han, som helst går i tur- og jaktklær, har Eminem som stilikon. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Tok den på mannen min - han ble Morten Abel. Riktignok er han veldig opptatt av trend og ekslusive ting, men...eh - Morten Abel? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Lenny Kravitz. Det var en aldri så liten strek i regninga. Tja - har du like stor utstårling in person som Lenny Kraviz, bør du ikke sutre over det... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Tja - har du like stor utstårling in person som Lenny Kraviz, bør du ikke sutre over det... ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Tja - har du like stor utstårling in person som Lenny Kraviz, bør du ikke sutre over det... Tja... Jeg har ikke noe sansen for musikken hans og vet egentlig fint lite om hans utstråling. Men han er jo neger, da. Ikke et vondt ord om negere, altså, men jeg er jo hvit! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Tja... Jeg har ikke noe sansen for musikken hans og vet egentlig fint lite om hans utstråling. Men han er jo neger, da. Ikke et vondt ord om negere, altså, men jeg er jo hvit! Jeg har i utgangspunktet en ganske lunken innstilling til Lenny Kravitz' musikk, men han er helt rå live - helt til å bli svimmel av. Kanskje du er litt neger? Du vet hva de sier om gjennomsnittsstørrelsen... ;o) 0 Siter
birdie Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Hehe... jeg kjørte den på samboeren (kjenner ham godt nok, men spørsmålet om smykker manglet alternativet "Ingen"), og nå gleder jeg meg til han kommer hjem og jeg kan fortelle ham at han, som helst går i tur- og jaktklær, har Eminem som stilikon. LOL! Spørs om ikke jeg må "assistere" samboer gjennom en test, ja.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg har i utgangspunktet en ganske lunken innstilling til Lenny Kravitz' musikk, men han er helt rå live - helt til å bli svimmel av. Kanskje du er litt neger? Du vet hva de sier om gjennomsnittsstørrelsen... ;o) På det området er jeg nok neger. Men jeg vet ikke så mye om hans stil. Jeg skifter alltid kanal om han skulle åpenbare seg på tv. Sist jeg gjorde undersøkelsen ble jeg forresten Ari Behn. Jeg er usikker på hva som er verst... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 På det området er jeg nok neger. Men jeg vet ikke så mye om hans stil. Jeg skifter alltid kanal om han skulle åpenbare seg på tv. Sist jeg gjorde undersøkelsen ble jeg forresten Ari Behn. Jeg er usikker på hva som er verst... Ari Behn er verst. Alltid. 0 Siter
nolte Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Jeg ble pinadø Axel Rose, gitt.... Den testen der stoler jeg ikke helt på.... 0 Siter
Bassisten Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 Jeg ble pinadø Axel Rose, gitt.... Den testen der stoler jeg ikke helt på.... Og for dei som ikkje visste det... Axl Rose er eit anagram for Oral Sex. 0 Siter
Gjest sv Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 ..Russel Crowe!! Og det er JEG fornøyd med. Hadde blitt ytterts fornærmet om det ble en eller annen pusling.. Kan nevne at jeg har stilen til Gwyneth Paltrow - og jeg har ikke den minste likhet med den røya!! Kan virkelig ikke fordra den dama. (ikke ari bhen eller morten abel heller...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.