Gå til innhold

Gutte FU: Hvilken kjendis... etc

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tja - har du like stor utstårling in person som Lenny Kraviz, bør du ikke sutre over det...

Tja... Jeg har ikke noe sansen for musikken hans og vet egentlig fint lite om hans utstråling.

Men han er jo neger, da. Ikke et vondt ord om negere, altså, men jeg er jo hvit!

Tja... Jeg har ikke noe sansen for musikken hans og vet egentlig fint lite om hans utstråling.

Men han er jo neger, da. Ikke et vondt ord om negere, altså, men jeg er jo hvit!

Jeg har i utgangspunktet en ganske lunken innstilling til Lenny Kravitz' musikk, men han er helt rå live - helt til å bli svimmel av.

Kanskje du er litt neger? Du vet hva de sier om gjennomsnittsstørrelsen...

;o)

Hehe... jeg kjørte den på samboeren (kjenner ham godt nok, men spørsmålet om smykker manglet alternativet "Ingen"), og nå gleder jeg meg til han kommer hjem og jeg kan fortelle ham at han, som helst går i tur- og jaktklær, har Eminem som stilikon.

LOL! Spørs om ikke jeg må "assistere" samboer gjennom en test, ja..

Jeg har i utgangspunktet en ganske lunken innstilling til Lenny Kravitz' musikk, men han er helt rå live - helt til å bli svimmel av.

Kanskje du er litt neger? Du vet hva de sier om gjennomsnittsstørrelsen...

;o)

På det området er jeg nok neger.

Men jeg vet ikke så mye om hans stil. Jeg skifter alltid kanal om han skulle åpenbare seg på tv.

Sist jeg gjorde undersøkelsen ble jeg forresten Ari Behn. Jeg er usikker på hva som er verst...

Annonse

På det området er jeg nok neger.

Men jeg vet ikke så mye om hans stil. Jeg skifter alltid kanal om han skulle åpenbare seg på tv.

Sist jeg gjorde undersøkelsen ble jeg forresten Ari Behn. Jeg er usikker på hva som er verst...

Ari Behn er verst. Alltid.

..Russel Crowe!! Og det er JEG fornøyd med. Hadde blitt ytterts fornærmet om det ble en eller annen pusling..

Kan nevne at jeg har stilen til Gwyneth Paltrow - og jeg har ikke den minste likhet med den røya!! Kan virkelig ikke fordra den dama. (ikke ari bhen eller morten abel heller...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...