Ulv I Faarikaal Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Hva slags bønner dreier det seg om ? Vi har brune bønner, brekkbønner osv. Bønner og erter gir opphav til andre bønner, det kan ikke være slike bønner som slippes i badekar for å lage boblebad ? 0 Siter
Gjest sådetsåsierjeg Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Nei, her må det nok skikkelige bøn(n)der til! 0 Siter
pirko Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Nei, her må det nok skikkelige bøn(n)der til! Herregud...dette er jo barnelærdom! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 Nei, her må det nok skikkelige bøn(n)der til! Skjønner ikke hva du mener, men jeg vet at homofili er et alternativ for bønder, nå som sykdommer gjør det risikabelt å gå i fjøset, og kvinnfolka rømmer fra landsbygda. Homofile kan snart adoptere og da blir mulighetene bedre fo rå stifte familie. 0 Siter
pirko Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Skjønner ikke hva du mener, men jeg vet at homofili er et alternativ for bønder, nå som sykdommer gjør det risikabelt å gå i fjøset, og kvinnfolka rømmer fra landsbygda. Homofile kan snart adoptere og da blir mulighetene bedre fo rå stifte familie. Nei nei, dette må ikke kureres...la alle menn bli homser sånn at alle damene kommer til meg 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 Nei nei, dette må ikke kureres...la alle menn bli homser sånn at alle damene kommer til meg Du skrev "alle menn". Hva er du da ? 0 Siter
dewey Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 En skikkelig bønne, sånn man røyker, kan midlertidig kurere endel. Noen varig kur er det vel ikke, men. 0 Siter
damedame Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Nei nei, dette må ikke kureres...la alle menn bli homser sånn at alle damene kommer til meg hei du, vi får dele på skokken av damer tenker jeg :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 hei du, vi får dele på skokken av damer tenker jeg :-) Det tenker jeg også :-) 0 Siter
damedame Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Det tenker jeg også :-) Og med min kvinnelist, stiller jeg meg fremst i køen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.