Gå til innhold

Kan homofili kureres med bønner ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva slags bønner dreier det seg om ?

Vi har brune bønner, brekkbønner osv.

Bønner og erter gir opphav til andre bønner, det kan ikke være slike bønner som slippes i badekar for å lage boblebad ?

Gjest sådetsåsierjeg
Skrevet

Nei, her må det nok skikkelige bøn(n)der til!

Skrevet

Herregud...dette er jo barnelærdom!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener, men jeg vet at homofili er et alternativ for bønder, nå som sykdommer gjør det risikabelt å gå i fjøset, og kvinnfolka rømmer fra landsbygda. Homofile kan snart adoptere og da blir mulighetene bedre fo rå stifte familie.

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener, men jeg vet at homofili er et alternativ for bønder, nå som sykdommer gjør det risikabelt å gå i fjøset, og kvinnfolka rømmer fra landsbygda. Homofile kan snart adoptere og da blir mulighetene bedre fo rå stifte familie.

Nei nei, dette må ikke kureres...la alle menn bli homser sånn at alle damene kommer til meg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei nei, dette må ikke kureres...la alle menn bli homser sånn at alle damene kommer til meg

Du skrev "alle menn". Hva er du da ?

Skrevet

En skikkelig bønne, sånn man røyker, kan midlertidig kurere endel.

Noen varig kur er det vel ikke, men.

Skrevet

hei du, vi får dele på skokken av damer tenker jeg :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

hei du, vi får dele på skokken av damer tenker jeg :-)

Det tenker jeg også :-)

Skrevet

Det tenker jeg også :-)

Og med min kvinnelist, stiller jeg meg fremst i køen

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...