Gå til innhold

Fortell om din største tabbe!

Anbefalte innlegg

:-D! Det er kjipt å brenne!

En kompis av meg prøvde en gang å komme inn på et utested mens han brant.. Han hadde drukket tequila, det skal sies.. Han hadde røyk med fyr på som han hadde puttet i jakkelommen, av mystiske årsaker..

Vakten tok det jævlig kjølig, synes jeg. Det eneste han sa var at ingen kom inn grunnet generell høy stemning..

og "spesielt ikke du - du brenner!" til kompis..

Man fikk slukket uten personskader..:)

Hehe, jeg fikk heller ingen personskader med unntak av noen svidde hår på låret.

Det er godt jeg har shavet kølla, hvis ikke kunne vel brannen nådd uante tilstander :)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• Lillemus

5

• Dorthe

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest angrende vekter

Hmf, jeg blir stadig spurt om jeg er gravid jeg, til og med sjefen min på jobb har spurt.

Men jeg er bare litt småtjukk.

Har en tabbe som går i samme dur...

Skulle lukke av et kjøpesenter ved stengetid (jobbet som vekter), og døren var av den sorten som senkes mot bakken. Det gikk stadig folk ut, siden lukkeprosessen går sakte. Da "døren" var kommet til hofte-høyde, kom det en dame og ville ut her, istedet for å bruke den andre utgangen. Mens jeg vurderte å stoppe prosessen og heve døren igjen, så jeg på henne. Magen hennes var "godt fyldig". "Er du gravid?" Spurte jeg, for jeg tenkte at da kunne jeg heve døra. Korttengt som jeg var... Blikket hennes (og typens) tilsa at hun ikke var gravid.

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Da jeg var 14 og jobbet på en messe i en sånn kiosk på hjul klarte jeg å sprute brus på en stappfull kø fordi flippen på bokscolaen satt fast. Den var selvsagt godt ristet i forkant

:(

Ellers er det bare småting jeg kommer på, som å sette seg i riktig sete på riktig rad, men i feil kinosal og sånt. Og ikke spør hvor langt ut i filmen jeg skjønnte at det var feil film..

Fikk arbeiderene beholde stolene da? Eller ble lunsjene for lange?

Gjest dimi

Dette var for 100 år siden omtrent +/-. Jeg jobba på byggevarehus og vi hadde tilbud på liggestoler av tre. En byggmester ringte og bestilte 10 limpistoler, og med noe støy i lokalet, så...

Dagen etter ringte han og sa: "Vel. vi har ikke så høyt tempo her oppe, men liggestoler har vi ikke bruk for !" Da satt snekkera og kosa seg foan bygget uten limpistoler til panelingen, men med supre liggestoler i lunsjen til vårsola.

*ler HØYT*

Gjest dimi

Hehe, jeg fikk heller ingen personskader med unntak av noen svidde hår på låret.

Det er godt jeg har shavet kølla, hvis ikke kunne vel brannen nådd uante tilstander :)

Håper du sånn originalt har hår _rundt_ kølla - ikke en avlang ulldott m/kølle inni... *skratter*

Annonse

Gjest Humlepungen

Jeg hadde en tendens til å være litt rå i gymtimene. Og brukte å grafse tak her og der for å dytte eller dra bort folk mens vi for eksempel spillte fotball. Innimellom brukte læreren vår å spille sammen med oss. Det som skjedde var at jeg var midt i klynga som kjempa om ballen. Jeg tok en av mine "triks" og grafsa tak på skrå bakover for å få vekk personen som stod der. Jeg gjorde ikke det bevvist, men i kampens hete. Jeg dulta til/grafsa tak i.... skrittet til læreren. Jeg hørte bare en merkelig høyfrekvent lyd, før han lå krøkt sammen på bakken.

Flaut!!

Jeg var 19 år, og nyansatt. På jobben var det en sommerhjelp som var noe ala Rune Rudberg, utrolig harry, slesk, ekkel, udelikat og med cowboystøvler og hockeysveis.

På pauserommet betrodde jeg meg til en eldre dame (som jeg hadde fått god kontakt med) om at denne figuren hadde lagt an på meg, og at jeg syntes han var helt ufyselig. Fikk ingen respons fra henne, og lot temaet ligge.

Dagen etter fikk jeg vite at typen var hennes eneste, forgudede sønn..

Gjest fra sine

Min største tabbe..?

Jeg var innlagt på føden når jeg skulle ha mitt første barn som tyveåring.Lå der i 14 dager med for høyt blodtrykk og med diger mage.Første kvelden på TV rommet kom jeg i kontakt med ei som også satt der med stor mage.." Når har du termin", spurte jeg." Jeg fødte i går", svarte det stakkars mennesket.

Hm, fødte du på Aker?

Utdyp!

Det er så usannsynlig pinlig at jeg ikke vet om jeg tør....

Ok. Vi hadde drevet og malt en del med noe mørkerødt ute der vi bodde før og jeg hadde tydeligvis "slengt med puppene" for det var en malingsflekk på den venstre bh-cupen. Jeg skulle kjøpe meg ny bh og hadde selvfølgelig på meg denne utvaskede, grå saken med malingsflekker på. Jeg hentet og byttet bh'er noen ganger i prøverommet før jeg ble fornøyd og da jeg skulle kle på meg til slutt var bh'en min borte...! Jeg ble iskald og avveide noen sekunder om jeg skulle gå uten eller hva jeg skulle gjøre, men jeg har såpass store bryster at det er ubehagelig uten. Ett kjapt blikk på disken viste at midt mellom pene, kritthvite nye bh'er tronet min lekre utvaskede går med malingsflekk... Selvfølgelig sto det flere ekspeditører _og_ kunder der... Jeg måtte alikevel bare tusle bort (iført t-skjorte på overkroppen da og vanlig ellers) og hente den og holdt på å dø på meg...

Siden da har jeg aldri gått i malingsflekkete undertøy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...