Gå til innhold

Fortell om din største tabbe!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• Lillemus

5

• Dorthe

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Uff, det er mange hendelser det! Men jeg kan plukke frem en her;

Jeg prompet mens jeg gikk nedover korridoren dagen etter at jeg fødte. Det bare kom, hadde null kontroll over det. Ingen muskulatur som funket og kunne knipe igjen med. Jeg satte opp farta for å kaste meg inn på rommet jeg delte med tre andre, og gjemme meg der, og da putret rompa mi enda høyere prompelyder bortover gangen! :-)

*prrrrrutt-pprrrrruttt-rruttt* sa det når jeg beveget meg.

Det var ikke så kult. Jeg våget ikke kikke bort mot nabosenga engang når jeg nådde rommet mitt, bare kasta meg oppi senga og dro dyna over hodet:-)

Tre minutter før stengetid på super'n, i kassakøen.

Plutselig blir jeg oppmerksom på at mannen før meg har brød i kurven.

'Oi,' tenker jeg, 'det har vi (jeg + sambo som står bak meg igjen) glemt... menneh... siste brødet på lørdags ettermiddag, er det spisendes?'

Hvorpå jeg bøyer meg fram, pirker den fremmede i skulderen og spør høflig og med mitt beste smil:

'Unnskyld, kan jeg få kjenne på brødet ditt?'

Gjest dimi

Det er så usannsynlig pinlig at jeg ikke vet om jeg tør....

Ok. Vi hadde drevet og malt en del med noe mørkerødt ute der vi bodde før og jeg hadde tydeligvis "slengt med puppene" for det var en malingsflekk på den venstre bh-cupen. Jeg skulle kjøpe meg ny bh og hadde selvfølgelig på meg denne utvaskede, grå saken med malingsflekker på. Jeg hentet og byttet bh'er noen ganger i prøverommet før jeg ble fornøyd og da jeg skulle kle på meg til slutt var bh'en min borte...! Jeg ble iskald og avveide noen sekunder om jeg skulle gå uten eller hva jeg skulle gjøre, men jeg har såpass store bryster at det er ubehagelig uten. Ett kjapt blikk på disken viste at midt mellom pene, kritthvite nye bh'er tronet min lekre utvaskede går med malingsflekk... Selvfølgelig sto det flere ekspeditører _og_ kunder der... Jeg måtte alikevel bare tusle bort (iført t-skjorte på overkroppen da og vanlig ellers) og hente den og holdt på å dø på meg...

Siden da har jeg aldri gått i malingsflekkete undertøy!

He, he! _Litt_ flaut, ja...

Annonse

Gjest dimi

Jeg prompet mens jeg gikk nedover korridoren dagen etter at jeg fødte. Det bare kom, hadde null kontroll over det. Ingen muskulatur som funket og kunne knipe igjen med. Jeg satte opp farta for å kaste meg inn på rommet jeg delte med tre andre, og gjemme meg der, og da putret rompa mi enda høyere prompelyder bortover gangen! :-)

Det var ikke så kult. Jeg våget ikke kikke bort mot nabosenga engang når jeg nådde rommet mitt, bare kasta meg oppi senga og dro dyna over hodet:-)

Ja, det er vanskelig å holde på noe, som en ikke har i hendene :o)

Kjent sak, forresten...

Gjest legesekretær

Ja, det må være den gangen jeg var nyutdannet legesekretær. Var på laboratoriet, passe stresset, passe svett, og det satt et lite barn på 4-5 år i stolen som skulle ta blodprøve.

I det jeg strammer stasen (det båndet som strammes rundt armen før prøven tas) glipper mine svette fingre, uventet selvsagt, og resulterer i at den lille gutten fikk seg en knyttneve på haka.

Stakkar liten...... Da var det jamen ikke lett å være meg! Det ble jo et skikkelig smell, og gutten gråt selvfølgelig. Håper han har tilgitt meg i dag da, han er sikkert voksen nå.

Gjest prrrt, prrrt, poff

Litt i samme retning:

En venninne var ute og jogget en ettermiddag. På en litt øde tursti...

Da hun trampet tungt på tå ned en bakke, fann hun ut at hun likegjerne kunne slippe ut litt luft.

Som tenkt så gjort.

Prt. Prt. Prt, sa det for hvert steg nedover bakken. Prt. Prt. Prt.

Da hun kom ned, bakken løftet hun blikket og... joda, der satt det en mann på benken - og kikket på henne.

Selv gikk jeg hjem fra fest midt på natten en gang. Lettere bedugget. Det var helt øde, så jeg åpnet bakendens porter. Prrrrt, poff. Prrrt poff. Prt, prt.

Jeg hadde knapt innhalert natteluften for å sjekke for eventuell odør, da en venninne sykla opp på siden av meg...

Den dag i dag ber jeg til høyere maker om at hun ikke hørte noe. Dessverre har jeg vanskelig for å tro både på gud og hennes forhåpentlige døvhet den natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...