tiliti Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Om duoen hadde vært et hetero par, hadde det ikke vært noe særlig bedre. Simulering av sex,beføling og klining hadde ikke vært naturlig å se på for trettenåringer, selvom det hadde vært en gutt og en jente som gjorde det. hehehe, klining og beføling begynte vel i 11-12 års alderen. Det begynner neppe senere nå, forstår jeg mine yngre søsken korrekt. Så jeg tviler på de har vondt av å se det på en konsert. 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Vel, enkel som jeg er, ville jeg gradert opprørelsen etter utseendet på lesba. Traktorlesbe ville gitt 0 poeng, og stor ståhei i heimen. Likeså dersom jeg hadde en sønn, og han kom trekkende med en lespende Ole Fredrik. Det er lettere å akseptere lesbiske døtre, enn homofile sønner. Enda lettere dersom hun kommer med noe pent noe. Når en ser lesbiske par er som regel den ene feminin (dama i forholdet), mens den andre er mer maskulin ("mannen" i forholdet) gjerne med kort hår og maskulin klesstil. Dersom dattera di tar med seg ei pen lesbekjæreste hjem, må jo det bety at dattera di er traktorlesba. Er det noe bedre? Forøvrig må du huske på at unge pene lesbejenter ikke har stort til overs for halvgamle menn. 0 Siter
nick Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Når en ser lesbiske par er som regel den ene feminin (dama i forholdet), mens den andre er mer maskulin ("mannen" i forholdet) gjerne med kort hår og maskulin klesstil. Dersom dattera di tar med seg ei pen lesbekjæreste hjem, må jo det bety at dattera di er traktorlesba. Er det noe bedre? Forøvrig må du huske på at unge pene lesbejenter ikke har stort til overs for halvgamle menn. Det er nok utenkelig at et eventuellt avkom utsprunget fra mine gener, ville anta form av ei traktorlesbe. Forøvring er jeg av den oppfatning at unge pene lesberjenter ikke har noe til overs for menn. Det ligger i sakens natur. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Jeg ville være langt mer bekymret for mine fjortis'ers musikksmak enn noe annet, dersom de ville gå på konsert med TaTu (eller hva de nå heter) ;-) Seriøst: Jeg har litt problemet med imaget deres fordi det så bevisst spiller på sex - og fordi det (visstnok) er fake. Jentene er "pålagt" å være lesbiske fra manageren - og da blir det helt feilt for meg. Men at jenter (eller gutter, for den saks skyld) kliner på scenen, synes jeg ikke er verre enn at en av hvert kjønn kliner på scenen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57904 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.