Gå til innhold

Gudbedre for en dag ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter en drøy halvliter med eggelikør (som jeg blanda med sitronbrus og vodka - også kalt Snowball)

Og i overkant av ei halv ei med Baileys var jeg bare litt kvalm.

Det hjalp at jeg ble sjekka opp av en slesk hadelending som insisterte på at jeg hadde fargelinser, var håndballspiller og dessuten hadde innmari fine pupper!

(skryt, skryt, skryt - ingen av hans påstander stemte bortsett fra det med puppene)

Da gulpa jeg.

Etter det har jeg vært i fin fin form. Bare ørlitt bomull i bakhuet.

Det må nevnes at jeg har vært på x-russefest av alle ting!! :)

Annonse

Etter en drøy halvliter med eggelikør (som jeg blanda med sitronbrus og vodka - også kalt Snowball)

Og i overkant av ei halv ei med Baileys var jeg bare litt kvalm.

Det hjalp at jeg ble sjekka opp av en slesk hadelending som insisterte på at jeg hadde fargelinser, var håndballspiller og dessuten hadde innmari fine pupper!

(skryt, skryt, skryt - ingen av hans påstander stemte bortsett fra det med puppene)

Da gulpa jeg.

Etter det har jeg vært i fin fin form. Bare ørlitt bomull i bakhuet.

Det må nevnes at jeg har vært på x-russefest av alle ting!! :)

En skikkelig Snowball spriter du opp med brandy og ikke med vodka. Basen i eggelikør er brandy.

En skikkelig Snowball spriter du opp med brandy og ikke med vodka. Basen i eggelikør er brandy.

Har alltid fått vodka i Snowball ute på byen, men jeg skal skrive det opp til neste gang. :)

Noen andre forslag til drinker?

(Med tips om hva skal i)

Er riiimelig lei snowball.

Har alltid fått vodka i Snowball ute på byen, men jeg skal skrive det opp til neste gang. :)

Noen andre forslag til drinker?

(Med tips om hva skal i)

Er riiimelig lei snowball.

Min favoritt er Brandy Alexander (kategori: Aften dinner sweet). Like deler brandy, kakaolikør og kremfløte. Ristes å is, siles og riv litt muskat på toppen.

Det holder med én - toppen to... søtt og digg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...