Gå til innhold

blir dette alt for desperat?

Anbefalte innlegg

Gjest desperat gutt

det er ei jente jeg gikk på turn sammen med som jeg var dritforelska i, men jeg turte aldri å be henne ut. nå har jeg flytta hjem igjen (bodde på hybel da) og ser henne aldri lenger. blir det for desperat av meg å komme innom treninga en gang bare for å be henne ut? hva ville dere jenter (eller gutter) her syntes hvis dere hadde opplevd noe liknende? er det bare patetisk? jeg kommer jo aldri til å se noen av de igjen hvis det skjærer seg alikevel, og ingen av vennene mine kjenner noen i det miljøet, så jeg tenker hva har jeg å tape på det?? jeg ble ikke så godt kjent med henne men hun virka som ei kjempekoselig jente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103096-blir-dette-alt-for-desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betatt

Absolutt ikke! Forstår hvis du kan føle det slik ja. Selv er jeg gutt men når det ikke gjelder meg selv ser jeg alltid mer objektivt på ting og jeg hadde ihvertfall ikke nølt. Blir med ett mye mer usikker når det er meg selv det gjelder:)

Jeg hadde ihvertfall ikke vært i tvil! Be henne med deg ut du så skal du se! Enten liker hun deg eller så liker hun deg ikke. Fint å få det avklart eller hva? Hvis du ikke spør så taper du ihvertfall mer.

Lykke til og skriv hvordan det gikk!

Gjest desperat gutt

Absolutt ikke! Forstår hvis du kan føle det slik ja. Selv er jeg gutt men når det ikke gjelder meg selv ser jeg alltid mer objektivt på ting og jeg hadde ihvertfall ikke nølt. Blir med ett mye mer usikker når det er meg selv det gjelder:)

Jeg hadde ihvertfall ikke vært i tvil! Be henne med deg ut du så skal du se! Enten liker hun deg eller så liker hun deg ikke. Fint å få det avklart eller hva? Hvis du ikke spør så taper du ihvertfall mer.

Lykke til og skriv hvordan det gikk!

tusen takk for svar, betatt. jeg skal stikke innom treninga til uka. men hva om hun ikke er på treninga da? blir det for dumt å spørre en av de andre der om hun er singel og sånt, evt om han kan gi henne nr mitt hvis hun er intresert?

tusen takk for svar, betatt. jeg skal stikke innom treninga til uka. men hva om hun ikke er på treninga da? blir det for dumt å spørre en av de andre der om hun er singel og sånt, evt om han kan gi henne nr mitt hvis hun er intresert?

Hei :))

Synes du har fått en veldig godt svar fra Betatt på det første spm ditt.

Som sagt er det mye enklere når det er andre enn når det gjelder seg selv.

Hvis du liker jenta synes jeg du skal "hoppe" i det,spørre henne om hun vil bli med på noe en dag,og prøve å bli godt kjent med henne (jeg antar du ikke kjenner henne så godt fra før?) For deg føles dette nok som veldig stort,og kanskje også litt desperat,men det er ikke det!

Bare flott at det finnes gutter der ute som tør å ta initativ ;) Det liker vi jenter vet du =)

Lykke til,samme hva valget faller på,men jeg håper du tør å be henne med ut :)

Du kommer garantert til å føle deg lettet og fornøyd over deg selv etterpå.

Og hvis hun ikke skulle være interessert er det kanskje greiere å finne det ut fortest mulig,selv om det er langt fra sikkert at dette er tilfelle.

Kan jo hende hun også er interessert,men er litt sjenert hun også :)

Klem,

Annonse

Gjest Betatt

Hei igjen despo hehe neida:p

Går sikkert fint å spør noen om hun er singel osv men jeg tror ikke jeg ville bedt dem gi henne nr ditt. Da er ikke det sikkert hun tar kontakt. Tror jenter, ihvertfall unge jenter, ikke har så lett for å ta initiativ og forventer at gutten gjør det. Kanskje det beste er å stikke innom treningen en gang til da hvis hun ikke er der første gangen? Uansett hopp i det! Møtte en jente selv for en måneds tid siden og vi ble enige om å finne på noe. Jeg var så skjitnervøs da jeg skulle ringe henne for å avtale nærmere at det var like før jeg dreit i hele greia men jeg tok til mot og gjorde det og nå har vi møttes ganske ofte i det siste=) Men pass deg, disse skapningene kalt jenter er ikke lette å bli kloke på men det er vel kanskje slik de oppfatter oss også! Hold oss oppdatert da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...