Gå til innhold

Det behøver de ikke fortelle meg.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Kunne ikke sagt det bedre sjøl. Nå er ikke jeg 45 ennnnda men sex er bedre nå enn før og så har jeg enda mer å se frem til, jippi!!!

Vet ikke hvorfor jeg skulle ønske meg tilbake til da jeg var 20, ikkeno var bedre da.

Nå vet jeg stort sett hva damene vil :-) ikke minst hva jeg sjøl vil og hva som ikke er viktig for noen.

Kizza1365380506

Vet ikke hvorfor jeg skulle ønske meg tilbake til da jeg var 20, ikkeno var bedre da.

Nå vet jeg stort sett hva damene vil :-) ikke minst hva jeg sjøl vil og hva som ikke er viktig for noen.

Ja, dersom jeg fikk ha med meg alle erfaringer jeg har gjort opp gjennom, så ville jeg og vært - vel 25. Men ikke om jeg bare skulle hoppe tilbake igjen. Aldri i livet, da har jeg det bedre nå.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, dersom jeg fikk ha med meg alle erfaringer jeg har gjort opp gjennom, så ville jeg og vært - vel 25. Men ikke om jeg bare skulle hoppe tilbake igjen. Aldri i livet, da har jeg det bedre nå.

Da er vi nok enige ja.

Ikke pokker om jeg ville oppleve den tidas fadeser igjen :-)

Kizza1365380506

Da er vi nok enige ja.

Ikke pokker om jeg ville oppleve den tidas fadeser igjen :-)

Ja pokker heller, enkelte ganger blir jeg helt varm inni meg for jeg blir så flau. Vet jo at ingen husker det som skjedde men alikevel.

For jeg gjør jo ingen tabber nå selvfølgelig så røynd som eg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...