Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57742 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Gamlinger driver da ikke med slikt Der tar du feil. Det er fyr på peisen selv om det er snø på taket skjønner du. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Kunne ikke sagt det bedre sjøl. Nå er ikke jeg 45 ennnnda men sex er bedre nå enn før og så har jeg enda mer å se frem til, jippi!!! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Kunne ikke sagt det bedre sjøl. Nå er ikke jeg 45 ennnnda men sex er bedre nå enn før og så har jeg enda mer å se frem til, jippi!!! Vet ikke hvorfor jeg skulle ønske meg tilbake til da jeg var 20, ikkeno var bedre da. Nå vet jeg stort sett hva damene vil :-) ikke minst hva jeg sjøl vil og hva som ikke er viktig for noen. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Vet ikke hvorfor jeg skulle ønske meg tilbake til da jeg var 20, ikkeno var bedre da. Nå vet jeg stort sett hva damene vil :-) ikke minst hva jeg sjøl vil og hva som ikke er viktig for noen. Ja, dersom jeg fikk ha med meg alle erfaringer jeg har gjort opp gjennom, så ville jeg og vært - vel 25. Men ikke om jeg bare skulle hoppe tilbake igjen. Aldri i livet, da har jeg det bedre nå. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Ja, dersom jeg fikk ha med meg alle erfaringer jeg har gjort opp gjennom, så ville jeg og vært - vel 25. Men ikke om jeg bare skulle hoppe tilbake igjen. Aldri i livet, da har jeg det bedre nå. Da er vi nok enige ja. Ikke pokker om jeg ville oppleve den tidas fadeser igjen :-) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Da er vi nok enige ja. Ikke pokker om jeg ville oppleve den tidas fadeser igjen :-) Ja pokker heller, enkelte ganger blir jeg helt varm inni meg for jeg blir så flau. Vet jo at ingen husker det som skjedde men alikevel. For jeg gjør jo ingen tabber nå selvfølgelig så røynd som eg er. 0 Siter
Gjest M-45 Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Der tar du feil. Det er fyr på peisen selv om det er snø på taket skjønner du. Vel, deeet var en ny erfaring! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Vel, deeet var en ny erfaring! Det refererer til fargen på håret da. Men her er det ikke hvitt, heller som det alltid har vært merkelig nok. 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Det skulle ikke være noen halvgamle kåte griser som står bak denne "undersøkelsen"? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Skrevet 2. mai 2003 Det skulle ikke være noen halvgamle kåte griser som står bak denne "undersøkelsen"? Jeg, f eks ? Det er ingen skam å være kåt i det herrens år 2003, men alt til sin tid, og etter anstendightens regler :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.