Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg har sett på bilder at det bare er amerikanske damer med blått hår, er det sant ? Menna ser ut som Karlson På Taket og det lukter stekt flesk på soldekket. Et par tre uker hadde vært fint. 0 Siter
Gjest fanta Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Et krus er kjekt å ha, selv pleier jeg å drikke kaffe av det. Men det trenger nødvendigvis ikke komme fra Karibien. Hvorfor du blander inn damer med blått hår og stekefett i en krus-diskusjon skjønner jeg ikke, men men. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Et krus er kjekt å ha, selv pleier jeg å drikke kaffe av det. Men det trenger nødvendigvis ikke komme fra Karibien. Hvorfor du blander inn damer med blått hår og stekefett i en krus-diskusjon skjønner jeg ikke, men men. Slem er du. Cruise ? 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Neida, har du ikkje sett på tv? Det arrangerast dansebandcruise også, med danseglade i alle aldre og mange populære danseband! Hurra! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Neida, har du ikkje sett på tv? Det arrangerast dansebandcruise også, med danseglade i alle aldre og mange populære danseband! Hurra! Nei, holloppa ? 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Nei, holloppa ? Heilt sant! Eg håpar eg kan reise på eit slikt ein gong når eg er blitt rik! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.