mariaflyfly Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Hvilket program bør jeg bruke for å laste ned musikk fra nettet? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Ha! Hadde akkurat tenkt til å spørre om det samme:-) Hadde nemlig Kazaa og var plaget med mye dritt som fulgte med det. Nå lurte jeg på om jeg skulle laste ned Kazaa Lite eller Winmx.. Og i tilfelle -hvilken versjon?... *tyvtitter på dine svar* 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Kaaza lite, du finner "alt" du leter etter og du slipper spyware og tull. 0 Siter
Gjest Harrymann Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Ha! Hadde akkurat tenkt til å spørre om det samme:-) Hadde nemlig Kazaa og var plaget med mye dritt som fulgte med det. Nå lurte jeg på om jeg skulle laste ned Kazaa Lite eller Winmx.. Og i tilfelle -hvilken versjon?... *tyvtitter på dine svar* Last heller ned dc++ (direct connect) Det er ikkeno tull. Men for de litt avanserte... Kan få veldig høy nedlastingshastighet der..!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.