lote Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Er vist nedlagt om noen her bruker denne. Må ha skjedd i en viss fart for den var åpen i går kveld. Kanskje noen her vet noe? 0 Siter
meningsløs Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Har også hørt de samme ryktene!! Var inne på deppa.com i går kveld, jeg også, men i dag tidlig kom jeg ikke inn på siden! Håper ikke den er nedlagt! Håper også på at noen vet noe... 0 Siter
soleil Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Har også hørt de samme ryktene!! Var inne på deppa.com i går kveld, jeg også, men i dag tidlig kom jeg ikke inn på siden! Håper ikke den er nedlagt! Håper også på at noen vet noe... Det fungerer nå! "Systemet var nede i natt grunnet et større angrep mot leverandøren vår." http://www.deppa.com/ 0 Siter
Gjest undrende_far Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Har også hørt de samme ryktene!! Var inne på deppa.com i går kveld, jeg også, men i dag tidlig kom jeg ikke inn på siden! Håper ikke den er nedlagt! Håper også på at noen vet noe... Gladmelding.... Jeg kom inn, den virker! 0 Siter
favn Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Gladmelding.... Jeg kom inn, den virker! Hehe... jeg leste innlegget ditt uten å se tråden først... ;-) 0 Siter
sort-engel Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 deppa.com er nedlagt og vi regner ikke med å åpne den igjen. desverre, er sjefen sjæl som har funnet på dette, vi andre i redaksjonen ble like overasket. mvh tiril - deppa.com 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Gladmelding.... Jeg kom inn, den virker! Hehe, trodde det var noe annet som endelig virket jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.