Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har åpenbart køddet litt med meg nå, for i dag har jeg mottatt tre tilbud om gruppesex på msn-kontoen min. Dette er norske folk, og etter å ha sjekket litt så ser jeg at dette er mennesker som har svart på "min" annonse.

Jeg har aldri lagt ut noen annonse på msn. Jeg visste ikke engang at man kunne det.

Til nå er det for øvrig bare menn som har svart, men så vidt jeg forsto på en av dem så er kona til disp.

Bør jeg kline til?

tigertrollet
Skrevet

Lyst på rumpeknulling med hårete rumpe og baller nå? :-)

Skrevet

Lyst på rumpeknulling med hårete rumpe og baller nå? :-)

Nei, egentlig ikke :)

Men det er noen her fra dol som har kødda. Dette er tross alt en adresse det utelukkende er dolere som har!

Menmen... kanskje noen tror det blir for lite på meg og vil bistå meg i min tunge stund og søken på seksuelt samkvem - eller noe i den duren :)

Skrevet

Litt på kanten spøk ..... får håpe vedkommende ikke vet hvor du bor *S*

tigertrollet
Skrevet

Nei, egentlig ikke :)

Men det er noen her fra dol som har kødda. Dette er tross alt en adresse det utelukkende er dolere som har!

Menmen... kanskje noen tror det blir for lite på meg og vil bistå meg i min tunge stund og søken på seksuelt samkvem - eller noe i den duren :)

Så hyggelig at noen legger ut annonse for deg! Har du sett hva som stod i den? :)

Skrevet

Litt på kanten spøk ..... får håpe vedkommende ikke vet hvor du bor *S*

Jeg er helt anonym på den adressen og det var bare tilfeldig at jeg så det. Jeg pleier stort sett bare å stikke inn å delete alle meldinger der, da jeg får uante mengder junkmail der i uka, men ble litt oppmerksom da jeg så at det hadde kommet noen mail på norsk.

Bra humor spør du meg! :)

Skrevet

Så hyggelig at noen legger ut annonse for deg! Har du sett hva som stod i den? :)

Nei, jeg klarer ikke å finne fram til min, men det er åpenbart at disse har svart på noe :)

tigertrollet
Skrevet

Nei, jeg klarer ikke å finne fram til min, men det er åpenbart at disse har svart på noe :)

Jeg synes helt klart at det var en god gjerning!:)

Skrevet

Jeg synes helt klart at det var en god gjerning!:)

Tja, det var nok i det minste godt ment :)

petter smart
Skrevet

Kanskje det er samme personer som har lagt inn annonsen og "svart" på den?

Sikkert mange her inne som har lyst på deg.

Skrevet

Kanskje det er samme personer som har lagt inn annonsen og "svart" på den?

Sikkert mange her inne som har lyst på deg.

Ikke avslør deg selv nå da ..... *S*

petter smart
Skrevet

Ikke avslør deg selv nå da ..... *S*

Å pokker, glemte å fjerne nicket mitt..... huff og huff at dette skulle komme ut ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...