Gå til innhold

Hvordan tolke ei full jente?

Anbefalte innlegg

Gjest brasco
Skrevet

Det vet ikke jeg.

Derfor håper jeg at noen her inne har litt mer erfaring når det gjelder slikt.

Jeg er en russegutt på 19, og i går kveld skjedde følgende:

Vi var en 4-5 gutter som sto på skoleplassen og snakket. Resten av klassen var mer eller mindre stup fulle, og det var generelt høy rølpefaktor. Det var forsatt noen som kunne gå relativt problemfritt, og ei av disse kom bort til meg, tok meg i armen og spurte om hun kunne få skrive navnet mitt på buksa mi (noe jeg ennå ikke haddde fått tid til selv). Hun dro fram en tusj og begynte å skrive navnet mitt + en hilsen som seg hør og bør. Hun reiste seg opp, smilte, og kom med en lang, dog noe snøvlete forklaring på hvorfor det var så lurt at jeg hadde navnet på buksa. Deretter ba hun meg skrive en hilsen på buksa hennes. Så ga hun meg en klem og gikk sin vei.

Jeg synes jenter kan være kryptiske nok til vanlig, og vanligvis blir det lettere å knekke koden når de har litt innabords, men her står jeg fast. Denne jenta har jeg bare såvidt snakket med før, og jeg synes hun er veldig pen, derfor er det i min interesse å finne ut om det var flørting eller... ingenting, for å si det slik.

Mesteparten av dagen har gått med til å tenke på dette, og jeg lurer på om jeg ikke skal snakke med henne i morra kveld for å prøve å finne ut noe mer. Jeg har ikke lyst til å bli forelska til ingen nytte her.... (om det ikke er for sent da)

Det er med fare for å bli stemplet som både det ene og det andre jeg poster dette innlegget, men jeg vil gjerne ha noen innspill på dette =)

tigertrollet
Skrevet

Jenter er, som du har forstått allerede i ung alder (*applaus*), kryptiske og tvetydige å tolke.

Mengder med alkoholholdig leskedrikk kan imidlertid gjøre signalene litt enklere vil jeg tørre å påstå.

Det er en sannsynlighet for at hun liker deg. Snakk med henne du sånn uten å være dødsalvorlig, så finner du fort ut om det var noe mer.

Gudd løkk! :-)

Gjest brasco
Skrevet

Jenter er, som du har forstått allerede i ung alder (*applaus*), kryptiske og tvetydige å tolke.

Mengder med alkoholholdig leskedrikk kan imidlertid gjøre signalene litt enklere vil jeg tørre å påstå.

Det er en sannsynlighet for at hun liker deg. Snakk med henne du sånn uten å være dødsalvorlig, så finner du fort ut om det var noe mer.

Gudd løkk! :-)

Takk for det!

Må nok snakke med henne, ja. Dette er ikke bra for meg =)

Skrevet

Jeg har KUN lest overskriften din, og til det vil jeg si: man tolker ikke fulle folk ;)

Skrevet

Helvete...

Og jeg sier ofte at JENTER er noen jævler til å tolke...

Makan!

tigertrollet
Skrevet

Takk for det!

Må nok snakke med henne, ja. Dette er ikke bra for meg =)

Du skal ikke se bort i fra at det kan være bra for deg:-)Forelskelse er jo en litt sånn herlig-godtvondt-håpløs-rastløs-deilig-fjortis-følelse....*s*

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville lagt så mye i det der, var jeg deg.. hehe.

Men om du syns jenta er søt og vil bli kjent med henne, så kan du vel bruke anledningen nå som du er russ uansett?

Men ikke ta dette som et hint om noen ting, tror jeg.

Gjest brasco
Skrevet

Du skal ikke se bort i fra at det kan være bra for deg:-)Forelskelse er jo en litt sånn herlig-godtvondt-håpløs-rastløs-deilig-fjortis-følelse....*s*

Liker ikke uvissheten =)

Men hvis det er gjensidig er jo forelskelse helt suverent ;-)

Skrevet

Liker ikke uvissheten =)

Ikke for å ta motet fra deg, men ser man en ren russedress i russetida så forsøpler man den enten med sprittusj eller gjørme.

Så personlig ville jeg ikke lagt noe i dette.

Dog er det jo bare å prøve seg om du føler for det. Kanskje du er heldig, og hvis ikke kan du bare unnskylde deg med at du var dritings. Når man er 18 år så kan man unnskylde alt mulig faenskap med fyll! :)

Gjest brasco
Skrevet

Helvete...

Og jeg sier ofte at JENTER er noen jævler til å tolke...

Makan!

Ja, det er litt pinlig å legge inn et slikt innlegg, skal innrømme det.

Men jeg har lite lyst til å tryne når det gjelder denne jenta, hun er usannsynlig pen, og enda bedre; hun oppfører seg ikke som om hun er det.

Skrevet

Jeg har KUN lest overskriften din, og til det vil jeg si: man tolker ikke fulle folk ;)

Det er klart man gjør. Men man må tolke en person ut i fra hvilken tilstand vedkommende er i.

".................."

Skrevet

Ja, det er litt pinlig å legge inn et slikt innlegg, skal innrømme det.

Men jeg har lite lyst til å tryne når det gjelder denne jenta, hun er usannsynlig pen, og enda bedre; hun oppfører seg ikke som om hun er det.

Da prøver du deg!

Hva har du å tape? Jo, det skal jeg si deg: Det eneste du har å tape på denne jenta er å ikke prøve deg, og kanskje gå og angre og lure på om det kunne ha blitt noe, i mange år framover.

Og ikke vent til siste russetreffet. Ting skjer i russetiden, og får du ikke ræva i gir så kan fort noen andre komme deg i forkjøpet.

Lykke til!

tigertrollet
Skrevet

Liker ikke uvissheten =)

INGEN liker uvissheten uten å vite utfallet... Man vil gjerne vite svaret før man stiller spørsmålet.. Men, på den annen side, hva er det verste som kan skje? Jo, hun blir smigret og sier høflig "nei"..:-)

Skrevet

Det er klart man gjør. Men man må tolke en person ut i fra hvilken tilstand vedkommende er i.

".................."

Er man full, så er mann full. Tolke fulle folk blir vel som å tolke...eh...galskap eller no?

Skrevet

Er man full, så er mann full. Tolke fulle folk blir vel som å tolke...eh...galskap eller no?

Nei, nei. Det er mange grader av "full". Akkurat som det er mange grader av "galskap".

".................."

Skrevet

Nei, nei. Det er mange grader av "full". Akkurat som det er mange grader av "galskap".

".................."

Mange grader av full? hummm...

Enten er man full, godt humør eller nesten død-drukken/dritings. Etter min mening :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...