SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 I så godt som alle innleggene mine glemmer jeg noen ord, noe jeg ser dersom jeg leser igjennom innlegget etter at jeg har postet det. Jeg skriver ganske raskt og går ut fra at disse feilene er et resultat av at fingrene mine arbeider raskere enn hjernen, og dette lurer jeg på om er noe som bør uroe meg... Kan jeg ha drukket opp for mange hjerneceller? 0 Siter
yellow Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Om du kan ha drukket dem bort?????? *skjønner at du aldri hørte på meg* kan du liksom..... :-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg så en debatt med Thomas Hylland Eriksen på TV (som snakker uhyggelig fort i debatter), og opponenten sa til slutt: "Kan du ikke snakke langsommere?" Hvorpå THE parerte: "Nei, men kan ikke du tenke hurtigere?" Med vennlig hilsen 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Om du kan ha drukket dem bort?????? *skjønner at du aldri hørte på meg* kan du liksom..... :-) Jeg drikker ikke noe mer enn deg om dage, så kom ikke her og kom her og kom her! Dessuten drakk du like ofte som meg. Muahhaha 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Ganske enkelt: Nei. Du må drikke meir! Må innrømme at det har blitt lite i det siste. Ca 2 ganger i måneden kvalifiserer jo nesten til avholds... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Drikker du nå da? Nope. Har ikke drukket på snart to uker. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Jeg så en debatt med Thomas Hylland Eriksen på TV (som snakker uhyggelig fort i debatter), og opponenten sa til slutt: "Kan du ikke snakke langsommere?" Hvorpå THE parerte: "Nei, men kan ikke du tenke hurtigere?" Med vennlig hilsen Hehe, det er noe i det der 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Nope. Har ikke drukket på snart to uker. Whiplash da? 0 Siter
yellow Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg drikker ikke noe mer enn deg om dage, så kom ikke her og kom her og kom her! Dessuten drakk du like ofte som meg. Muahhaha Bla bla bla......... *syner og hører ikke på noen av ørene* :-)) mene...du drakk alltid mere da....tror jeg:-) 0 Siter
carma Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Jeg drikker ikke noe mer enn deg om dage, så kom ikke her og kom her og kom her! Dessuten drakk du like ofte som meg. Muahhaha (psst... nå mista du en -n-!! :-o ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 (psst... nå mista du en -n-!! :-o ) Ja, ikke sant? Nå begynner det igjen... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Bla bla bla......... *syner og hører ikke på noen av ørene* :-)) mene...du drakk alltid mere da....tror jeg:-) Tja... jeg mener å huske at noen omtrent blei bært hjem en gang og med mindre du skryter på deg ekstrem styrke så er det vel liten tvil om hvem som bar hvem! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Nei, har ikke det. Vel, det skulle da bare mangle at hjernen ikke jobbet fortere enn fingrene .... 0 Siter
Vincent Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Må innrømme at det har blitt lite i det siste. Ca 2 ganger i måneden kvalifiserer jo nesten til avholds... Hele to? (Sier jeg som er dau etter tre flasker pils) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Hele to? (Sier jeg som er dau etter tre flasker pils) Jeg tåler lite om dagen selv. Det er fordelen med å drikke sjelden. Man tåler lite! 0 Siter
yellow Skrevet 1. mai 2003 Skrevet 1. mai 2003 Tja... jeg mener å huske at noen omtrent blei bært hjem en gang og med mindre du skryter på deg ekstrem styrke så er det vel liten tvil om hvem som bar hvem! Veldig da.....åssen skal jeg liskom huske det da...hvis jeg ikke klarte å gå engang.... *trukke noe på deg* :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Veldig da.....åssen skal jeg liskom huske det da...hvis jeg ikke klarte å gå engang.... *trukke noe på deg* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.